اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8
بازدید استاندار قزوین از طرح صنعتی "سانا سلولز سبز" بزرگترین تولیدکننده کاغذهای بسته‌بندی

محمدی یگانه: فاز اول سانا سلولز سبز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 7711
  • 15 فوریه 2021 - 11:08
محمدی یگانه: فاز اول سانا سلولز سبز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار قزوین به همراه آقاعلی فرماندار بویین زهرا، خانپور مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان قزوین، بنده مدیرعامل شهرک صنعتی آراسنج و جمعی از مسئولان با حضور در شهرک صنعتی آراسنج از طرح صنعتی سانا سلولز سبز بزرگترین تولیدکننده کاغذهای بسته‌بندی بازدید کرد....

به گزارش خبرنگار فروردین امروز؛ در این بازدید که در فضایی صمیمی صورت گرفت، جمالی پور استاندار قزوین در گفت‌وگو با مهندس “بابک محمدی یگانه” مدیرعامل با درایت این مجموعه در جریان روند ساخت آن قرار گرفت و قول مساعد جهت کمک به این مجموعه داد.

استاندار قزوین با اشاره به حمایت‌های لازم از سوی دولت به این شرکت اظهارکرد: در زمینه مباحث گمرکی و بانکی و مسائل داخل استان آمادگی داریم تا از هیچ کوششی در راستای کمک به این شرکت دریغ نکنیم.

“حمیدرضا خانپور” مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین هم در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم حضور این مجموعه برای استان گفت: خوشبختانه ماشین آلات مورد نیاز این شرکت مستقر شده و ساخت آن رو به اتمام است.

مهندس “بابک محمدی یگانه” مدیرعامل خوش فکر شرکت سانا سلولز سبز در جریان این بازدید ضمن تشکر از حضور مسئولان گفت: برای ساخت این مجموعه حدود ۱۴۰میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و این شرکت در زمینه تولید کاغذهای بسته‌بندی با ظرفیت ۱۰۰تن در روز فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سانا سلولز سبز با بیان اینکه این شرکت حدود 12ماه از مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد و بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ نوید داد: امیدواریم با کمک مسئولان خرداد ماه سال آینده شاهد بهره‌برداری این مجموعه باشیم که با افتتاح فاز اول ۹۷نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی ممتاز در این شرکت اظهارکرد: ۹۰درصد ماشین‌آلات خط تولید کاغذسازی  و سوله‌ها و جرثقیل‌ها توسط مهندسان باتجربه داخلی مجموعه ماشین‌سازی آگرین ساخته شده است.

این فعال صنعتی به بازار هدف خود اشاره کرد و افزود: بازار هدف ما  داخلی  و صادرات  است و محصول ما در شرکت‌های ورق‌ساز و کارتن‌ساز کاربرد دارد که با شرایط موجود می‌توانیم به کشورهای مختلف  صادارت  خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل سانا سلولز سبز درخصوص مزیت تولیدات این شرکت نسبت به سایر رقبا گفت: این مجموعه ظرفیت تولید بالایی دارد و از نظر کمیت و کیفیت هم قابل رقابت با شرکت‌های مطرح می‌باشد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=7711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.