اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

۸۷سرمایه‌گذار در شهرکهای صنعتی قزوین جذب شدند

  • کد خبر : 6719
  • 27 سپتامبر 2020 - 9:35
۸۷سرمایه‌گذار در شهرکهای صنعتی قزوین جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۸۷سرمایه گذار در نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

به گزارش فروردین امروز؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: به سرمایه گذاران جدید که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند ۵۲هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان واگذار شده است.

خانپور گفت: در نیمه نخست سال گذشته ۶۱سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شده بود در حالی که در سال جهش تولید ۲۷سرمایه گذار به این آمار اضافه شده و شاهد جذب ۸۷ سرمایه گذار بوده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین واگذاری های اراضی به سرمایه گذاران در نیمه نخست امسال مربوط به شهرک های صنعتی کاسپین یک و ۲ (آبیک)، لیا، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بوده است.

خانپور گفت: با سرمایه گذاری سرمایه گذاران جدید یاد شده برای ۲هزار و ۱۳نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: میزان سرمایه گذاری سرمایه گذارانی که در نیمه نخست امسال برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، هشت هزار و ۱۹۱میلیارد ریال برآورد می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید با رشد سرمایه گذاری و تقویت تولید رقم می خورد بنابراین همه تلاش خود را برای رشد جذب سرمایه گذاران و احیای واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.