اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان قزوین:

شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می شود

  • کد خبر : 6508
  • 21 می 2020 - 7:43
شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می شود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: طرح صنعتی عظیم میلینیوم تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر شده و به زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین می‌خورد.

به گزارش فروردین امروز؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در حاشیه تحویل دفترچه قرارداد شرکت میلینیوم به مدیرعامل شرکت که در محل استانداری و با حضور دکتر جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته با مذاکرات و جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره شرکت میلینیوم در نهایت با واگذاری ۸۵۰۰۰متر مربع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین یک قرارداد با این شرکت مزبور موافقت و قرارداد فی مابین منعقد شده است.

او گفت: این شرکت از شرکت‌های دانش بنیان و تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا بوده که در زمینه تولیدات چینی بهداشتی، چینی تزئینی، چینی مظروف فعالیت می کند و کلیه محصولات تولیدی آن به کشورهای اروپایی صادر می شود.

خانپور میزان سرمایه گذاری این طرح بزرگ صنعتی را دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال عنوان کرد که با راه اندازی خط تولید آن زمینه اشتغال پایدار و مستقیم برای ۲۰۰نفر و غیر مستقیم ۵۰۰نفر فراهم می شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان یادآور شد: در اجرای تحقق شعار «جهش تولید» از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵سرمایه گذار داخلی و یک سرمایه گذار خارجی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند.

در ادامه نشست دکتر سیفی سرمایه گذار طرح میلینیوم ضمن تشکر از مسئولان استان گزارشی از طرح ارایه و اعلام کرد ظرف ۲۴ماه شاهد افتتاح طرح هستیم، در پایان دفترچه قرارداد واگذاری توسط دکتر جمالی پور استاندار قزوین به دکتر محسن سیفی سرمایه گذار طرح مذکور اهدا شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.