اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

اولین جشنواره ملی خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 6359
  • 19 ژانویه 2020 - 10:21
اولین جشنواره ملی خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین برگزار می‌شود
با مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اولین جشنواره خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین از 15لغایت 18بهمن ماه سال‌ جاری در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش فروردین امروز؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در خصوص راه اندازی خوشه شیرینی سنتی قزوین گفت: خوشه شیرینی و باقلوای سنتی پس از تایید مسئولان استانی، طرح مباحث‌کارشناسی و مطالعات امکان‌سنجی و مصوبه هیئت مدیره صورت گرفته از بهمن ماه سال۹۷ شروع به فعالیت کرده که با برنامه‌ریزی سه ساله، برنامه‌های حمایتی جهت توسعه آن عملیاتی و اجرایی  خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین با اتکا به مهارت، کاربلدی و هنرمندی کارآفرینان و پتانسیل و قابلیتهای شیرینی قزوین برای برندسازی و توسعه این محصول تلاش کرده و ذینفعان را جهت دستیابی به جایگاه مناسب این محصول همراهی خواهد کرد.

خانپور خاطرنشان کرد: در راستای دستیابی به توسعه این کسب و کار، جشنواره شیرینی سنتی و  باقلوای قزوین با همکاری دستگاههای ذیربط و با هدف فرهنگ‌سازی و معرفی توانمندی استان و شیرینی سنتی و باقلوای قزوین برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه برگزاری این رویداد فرهنگی ملی به منظور معرفی شیرینی قزوین برای اولین بار اجرا خواهد شد، گامی اثربخش در دستیابی به توسعه این کسب و کار و معرفی استان خواهد بود و آوازه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین ملی و جهانی خواهد شد.

این جشنواره در ۴روز از تاریخ ۱۵ تا ۱۸بهمن ماه و همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر، در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد، برگزاری ۳کارگاه آموزشی، مسابقه عکس شیرینی سنتی و باقلوای قزوین، رونمایی از آثار ثبت شده شیرینی سنتی قزوین و پخت بزرگترین باقلوا از مهمترین برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.