اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبرداد؛

برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت در قزوین

  • کد خبر : 6353
  • 13 ژانویه 2020 - 8:55
برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت در قزوین
حاجی محمدی از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی در قزوین خبرداد.

به گزارش فروردین امروز؛ علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین  المللی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی از تاریخ ۲۴لغایت ۲۷دی ماه به مدت ۴روز با مشارکت تولیدکنندگان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.

حاجی محمدی یادآور شد: استان قزوین نیز به لحاظ دارابودن زیر ساختها و پتانسیل‌های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است .

وی افزود: ارائه توانمندیها و معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژیهای روز این حوزه، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعتی کشور و … از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این مسئول ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های B2B در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: ۶۳مشارکت کننده از استان‌های تهران، قزوین، اصفهان و مرکزی تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت همزمان با اولین نمایشگاه ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.