اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

۱۳۸فقره فرار مالیاتی در قزوین شناسایی شد

  • کد خبر : 6298
  • 14 دسامبر 2019 - 8:20
۱۳۸فقره فرار مالیاتی در قزوین شناسایی شد
پورامیدی اعلام کرد: تعداد 138فقره فرار مالیاتی در استان قزوین شناسایی شده که 13میلیارد تومان اصل و 10میلیارد تومان جریمه آن است.

به گزارش خبرنگار فروردین امروز؛ مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان در اولین جلسه کارگروه ویژه فرار مالیاتی با اشاره به مصوبات کمیته حفظ حقوق بیت المال بر تشکیل دادسرای ویژه مالیاتی تاکید کرد و گفت: در دادسرای ویژه تخلفات مالیاتی با سرعت بیشتری مسائل مالیاتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پورامیدی جلوگیری از فرار مالیاتی را یکی از راه‌های رفع تنگنا‌های مالی کشور دانست و افزود: امروز موضوع فرار مالیاتی از مطالبات مردمی است و بسیاری مطرح می کنند چرا از افراد متمول مالیات گرفته نمی شود ولی افراد کم درآمد قانونمند هستند.

وی در خصوص شناسایی فرار مالیاتی با استفاده از اطلاعات مربوط به تراکنش‌های بانکی مشکوک اظهار داشت: در حال حاضر کارگروه ویژه رسیدگی به تراکنش‌های بانکی مشکوک با حضور همکاران متخصص و فنی اداره کل با جدیت فعالیت می‌کند و پیگیری‌های لازم تا زمان قطعیت و وصول مالیات انجام می‌پذیرد.

وی اظهارداشت: در حمایت از تولید تعداد ۱۰هزار و ۳۴۴فقره بخشودگی جرایم انجام شده و در این رستا بالغ بر ۳۵۳میلیارد تومان از جرایم مودیان مورد بخشودگی قرار گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: در استان قزوین تعداد ۱۳۸فقره فرار مالیاتی شناسایی شده که ۱۳میلیارد تومان اصل و ۱۰میلیارد تومان جریمه آن است .

پور امیدی تصریح کرد: ما هرگز دنبال فشار مالیاتی به افراد قانونمند نیستیم بلکه تلاش می کنیم با شناسایی منابع جدید مالیاتی به اقتصاد، اشتغال و تولید و اداره کشور کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.