اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین خبر داد؛

بهره‌برداری از برج ملاصدرا به زودی

  • کد خبر : 5173
  • 05 نوامبر 2017 - 13:58
بهره‌برداری از برج ملاصدرا به زودی
مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پروژه برج‌های مسکونی، فرهنگی، ورزشی، تجاری و آموزشی ملاصدرا به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

دکتر« سید مهدی موسوی»، مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در گفت‌و‌گو با فروردین امروز با اشاره به روند احداث برج‌های مسکونی، فرهنگی، ورزشی، تجاری و آموزشی ملاصدرا درخصوص پیشرفت فیزیکی این برج‌ها اظهارکرد: این پروژه روند مناسبی را درپیش گرفته و مراحل احداث این برج‌ها به خوبی طی می‌شود.
او به تعامل اعضا با تعاونی هم اشاره کرد و گفت: با وجود این تعامل سازنده و همکاری فوق‌العاده استانداری،سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل تعاون و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، امیدواریم این پروژه در سال‌های آینده با بهترین امکانات که جزو پروژه‌های  لوکس استان خواهد بود،تحویل اعضای محترم تعاونی شود.
مدیرعامل تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین درخصوص اقدامات انجام شده در پروژه برج‌های ملاصدرا گفت: اجرای فونداسیون، دیوار و سقف بلوکA،احداث دیوار حائل ضلع غربی سایت، دریافت تسهیلات بانکی با کمترین سود،حل مشکلات اجرایی پروژه و عقد قرارداد ساخت با اعضای تعاونی پس ازیک دهه از جمله اقدامات انجام شده در این راستاست.
در ادامه «گنجی‌پور»، رییس هیات مدیره تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین،درباره مشخصات پروژه برج‌های ملاصدرا تشریح کرد: این برج‌ها دارای ۵بلوک، واحدهای متنوع تجاری،فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی، دو آسانسور نفربر و یک آسانسور برانکاردبر، دفع زباله به روش شوتینگ،دارای پارکینگ‌های سرپوشیده اضافی،واحدهای پنت هوس‌دار، سیستم نگهبانی ۲۴ساعته با کنترل تلویزیونی مداربسته، امکان استفاده از سیستم برق هوشمند اضطراری در مشاعات و داخل آپارتمان‌ها، امکان استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین برق مشاعات و امکان استفاده از سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی با سیستم کنترل هوشمند مصرف برق و گاز است.
او محوطه سازی میان بلوک‌ها، سالن اجتماعات، کتابخانه، بام سبز(Green Roof)، استخر، مهدکودک، رستوران و فروشگاه را از جمله امکانات پیش بینی‌شده در این پروژه عنوان کرد.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=5173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.