اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
خاطره بازی نوستالژیک با مهاجم دقیق قزوینی‌ها از دیارآذربایجان تا کویر در آستانه سال نو؛

تولد دِلسا ، بهترین خاطره امسال بود

  • کد خبر : 3857
  • 21 مارس 2016 - 23:20
تولد دِلسا ،  بهترین خاطره  امسال  بود
مهاجم دقیق قزوینی‌ها امسال فعل و انفعالات زیادی داشته و به‌نوعی در فوتبال ایرنگردی کرده است."سعید دقیقی" پس از پیاده‌شدن از پیکان سقوط کرده به دره لیگ یک سوار بر اتومبیل رویاهایش شد تا ادامه موفقیت‌هایش در مستطیل سبز را در دیار آذربایجان جستجو کند.مرد تحصیلکرده ورزش قزوین،  اما در پایان نیم‌فصل به بن‌بست تاکتیکی با "فراز کمالوند" سرمربی گسترشی‌ها خورد تا دیار آذربایجان را به مقصد کویر ترک کند و شاگرد "وینگو بگوویچ" در مس کرمان شود. مطمئنا خواندن گفت‌و‌گو با وی می‌تواند جذاب باشد.

سال ۹۴ از منظر کسی که در سالیان نه چندان دور قفل دروازه‌ها را به راحتی بازمی‌کرد چطور بود؟
این موضوع را می‌توان از چند بعد بررسی کرد چراکه زندگی من حول چندمحور ورزش و تحصیل و خانواده و خدمت مقدس سربازی سپری شد که در فاز ورزشی من باتوجه به ورود به سن ۳۰ سالگی قاعدتا مقداری به‌لحاظ بدنی افت کردم و از شرایط ایده‌آل و صلابتم دورشدم و در کل به‌دلیل مشکلات تحصیلی و خانوادگی فصل نسبتا خوبی برای من نبود.

  بهترین و بدترین خاطره‌ات از سال۹۴ چیست؟
تولد دختر دومم دلسا بهترین خاطره‌ام از سال۹۴ بود که شیرینی خاص خودش را داشت که البته پایان تحصیلات کارشناسی‌ارشد و خدمت سربازی هم در این زمره قرارمی‌گیرند و به‌لحاظ ورزشی هم سال برای من آنچنان خوب نبود.

  چه چیزی به‌عنوان عیدی به همشهریان قزوینی در چنته دارید؟
هرکس به فراخور رشته‌ای که در آن فعالیت دارد باید به قزوینی‌ها عیدی بدهد که "احسان لشگری" می‌تواند با المپیکی‌شدن در کشتی و کسب مدال در این مسابقات این کار را انجام دهد و "رضا علیپور" در سنگ‌نوردی موفق باشد که من هم امیدوارم در سال ۹۵ با مس کرمان لیگ برتری شوم و پس از آن بتوانم خدمتگزار فو تبال قزوین باشم و این را به‌عنوان عیدی به قزوینی‌های عزیز تقدیم کنم.

  اولین عیدی که گرفتید و دادید را یادتان است؟
من درست یادم هست که پدرم عیدی ما را لای قرآن می‌گذاشت و به ما می‌داد و باوجود اینکه معلم و یک فرهنگی بود در وسع خودش به ما عیدی می‌داد و خودم هم در ۱۸-۱۷ سالگی به برادرم اولین عیدی‌ام را دادم.

  سعید دقیقی چه نوستالژی با سین‌های سفره هفت‌سین دارد؟
هرکدام یک خاطره را در ذهن تداعی می‌کنند کمااینکه سبزه نماد سبزی و سیب نماد سرخی است و هرکدام نماد چیز خاصی هستند که به‌نظرم همه جالب هستند که با حمایت پدر و مادرم عیدهای خوبی را گذرانده‌ام.

  سعید دقیقی درباره کلمات زیر جملات کوتاهی می گوید.
کاسپین: تصمیم‌گیری‌های غلط، مجید رضایی: مدیر موفق و سرمربی ناموفق، رضا مطلبی: بهترین استعدادیاب فوتبال قزوین، فوتبال قزوین: در افول، مستطیل سبز: دنیا، سعید دقیقی: حساس ولی تشنه موفقیت.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.