اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
گپ و گفت نوروزی با هرکول قزوین

لشگری:منتظر بازگشت من باشید

  • کد خبر : 2766
  • 22 مارس 2015 - 1:12
لشگری:منتظر بازگشت من باشید
مرد برنزی المپیک لندن سال93 را با تمام بدی‌ها و خوبی‌هایش به دست فراموشی سپرده و با صراحت کلامش از روزهای آفتابی آینده سخن می‌گوید. هرکول قزوین که در میانه‌های سال با یک مصدومیت جدی شاخ به شاخ شد و مدتی را بالاجبار با خانه‌نشینی سر کرد، حالا تمام توان خود را به کار گرفته تا با آمادگی کامل سال جدید را شروع کند و در میدان نبرد با هم‌آوردان داخلی و خارجی‌اش به رقابت بپردازد. 

گپ و گفت نوروزی‌مان با  احسان لشگری کشتی‌گیر دوست داشتنی شهر را به دیدگان شما هدیه می‌دهیم تا از آخرین شرایط هرکول قزوین مطلع شوید:
  از آخرین شرایط ات صحبت کن احسان. بالاخره کی به میادین برمی‌گردی؟
-خدا را شکر وضعیتم بد نیست. بعد از آن اتفاقی که برای من افتاد تصمیم گرفتم فقط به بهبودی سریع فکر کنم و مسائل حاشیه‌ای را از خودم دور کردم. در حال حاضر هم روند درمانی‌ام خوب پیش رفته و با فیزیوتراپی و کار بدنسازی سعی دارم به این روند سرعت ببخشم. فکر می‌کنم از ابتدای سال جدید بتوانم به تشک‌های کشتی برگردم و شما هم می توانید منتظر بازگشت من باشید.
  سال ۹۳ برای احسان لشگری چطور گذشت؟
-هرسالی که تمام می‌شود برای خودش خوبی و بدی دارد و انسان باید با درس گرفتن از آن سال جدید خود را آغاز کند. سال ۹۳ هم برای من خوبی و هم بدی‌هایی داشت. از نظر تحصیلی و زندگی غیرورزشی سال خوبی داشتم و موفق شدم بسیاری از کارهای زمین مانده‌ام را انجام دهم. اما از نظر ورزشی سال۹۳ سال خوبی برای من نبود. مصدومیت سنگینی که در این سال گریبان من را گرفت باعث شد چندماهی را از تشک کشتی دور باشم. البته این را هم بگویم که این مصدومیت باعث شد بعد از سال‌ها که مدام در اردوهای تیم ملی بودم، مدت زمان بیشتری را کنار خانواده باشم و از این منظر این مصدومیت برای من خوب بود.
  برای سال جدید چه تصمیماتی داری؟
– قطعا در سال جدید با تمرکز بیشتری کشتی را دنبال خواهم کرد. چراکه سال ۹۴ سال قبل از المپیک هست و بنا بر انتظاراتی که دوستان و آشنایان از من دارند باید با تمام وجود در مسابقات حاضر شوم تا شرمنده هواداران نشوم. به صورت کلی ورزش و تحصیل را همزمان پیگیری خواهم کرد و امیدوارم بتوانم سال خوبی را پشت سر بگذارم.
  چند روزی بیشتر به عید نمانده. از بهترین عیدی که تا حالا گرفتی صحبت کن.
– ایام قبل و بعد از عید همیشه خاطره ساز است. بهترین عیدی‌ام را از خدا گرفته‌ام و آن هم تندرستی و سلامتی خانواده‌ام است.
 بهترین خاطره‌ای که از عید داری، مربوط به نوروز کدام سال است؟
– از عید خاطره زیاد دارم اما سال ۲۰۱۲ بود که درست چند روز قبل از عید موفق شدیم عنوان قهرمانی جهان کشتی آزاد را کسب کنیم و این قهرمانی خیلی به دلم نشست. فکر کنم این عید یکی از بهترین عیدهای عمر من بود.  
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2766

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.