اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
عیدانه ای از مرد شماره 10 فوتبال ایران زمین؛

دقیقی:قضیه سیب از بقیه سین ها جداست

  • کد خبر : 2764
  • 22 مارس 2015 - 1:05
دقیقی:قضیه سیب  از بقیه سین ها جداست
سعید دقیقی از معدود ستاره‌هایی است که از آسمان قزوین پروبال گرفت و در قامت مهاجم‌ تیم‌های بزرگ ایرانی، درخششی از جنس خود را در معرض نمایش قرار داد.گفتگویی به رنگ بهار را با مرد شماره 10 فوتبال ایران زمین ترتیب دادیم که خواندن چند دقیقه قبل از تحویل سال و کنار سفره هفت سین خالی از لطف نیست:


  از خودت شروع کنیم سعید. سال۹۳ برای تو چطور بود؟

– سال۹۳ را با موفقیت شروع کردم. در ابتدای سال با پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز جواز حضور در فینال جام حذفی را به دست آوردیم و موفق شدیم در این دیدار با گلی که من به ثمر رساندم، بعد از ۵۰ سال عنوان قهرمانی را برای طرفداران ۲ آتیشه تبریزی به ارمغان بیاوریم. در ادامه بنا به دلایلی از جمله شرایط ادامه تحصیلم، باید در شهری نزدیک به پایتخت حضور پیدا می‌کردم و بر همین اساس راهی تیم پیکان تهران شدم. در پیکان هم شرایط بدی نداشته و ندارم اما به دلیل حضور بازیکنان شاخصی که این فصل پیکانی شدند، علاقه‌مندان به فوتبال انتظارات زیادی از این تیم دارند اما این خواسته تاکنون محقق نشده است. انشاءاله در ادامه فصل بتوانیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که در شأن این تیم ریشه‌دار فوتبال کشور باشد.
  سعید دقیقی برای سال۹۴ چه برنامه‌هایی در سر دارد؟
-سال۹۴، سال ویژه‌ای برای من خواهد بود چرا که از طرفی در ابتدای سال، وارد سن۳۰سالگی می‌شوم و از سویی دیگر نتایج آزمون دکتری مشخص خواهد شد و من خیلی امیدوارم در مقطع دکتری رشته مورد علاقه‌ام نیز ادامه تحصیل دهم. فکر می‌کنم همه جوره سال خوبی در پیش داشته باشم. البته قصد دارم در سال جدید با تمرکز بیشتری مسائل حرفه‌ای فوتبال را دنبال کنم و امیدوارم بتوانم در هر تیمی که حضور دارم عملکرد قابل قبولی را برجای بگذارم.
  اجازه بده به مصاحبه رنگ و لعاب بهاری بدهیم. بهترین عیدی که تا حالا گرفتی، چه چیزی و از چه کسی بوده است؟
-من هرساله اولین عیدی‌ام را از پدرم می گیرم. پدرم عیدی‌های خود که بیشتر اسکناس‌های تانخورده است را از لای قرآن بیرون می‌کشد و به ما می‌دهد. این عیدی بهترین و با برکت‌ترین عیدی است که من همیشه می‌گیرم.
  به کدام سین، از سفره هفت سین بیشتر علاقه داری سعید؟
– همه سین‌ها را دوست دارم اما به دلایلی به سیب بیشتر علاقه دارم و این را هم به همه گفته‌ام که قضیه سیب از بقیه سین ها جداست. 
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=2764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.