دکتر حبیب اله بهتویی افزود: متاسفانه مزاحمان ۱۱۵ همچنان از تهدید کنندگان اصلی سلامت لحاظ تاخیر در رسیدن آمبولانس بر بالین نیازمندان اصلی هستند و با ایجاد مزاحمت روند خدمات رسانی بهتر به نیازمندان واقعی را مختل میکنند. وی اضافه کرد: یکی از دلایل این مزاحمتها کم اطلاعی برخی از شهروندان و نبود فرهنگ صحیح در جامعه است که لازم است رسانهها نسبت به فرهنگ سازی در این زمینه تلاش کنند. بهتویی خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار، میانگین رسیدن نیروهای اورژانس به سر صحنه حوادث و سوانح، در حوادث جاده ای ۹ دقیقه و در شهر کمتر از ۶ دقیقه است.
۶۰ درصد تماسهای ۱۱۵ مزاحمتهای تلفنی است
ایرنا: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت: 60 درصد از تماسهای برقرار شده با اورژانس 115 استان در نیمه اول سال جاری مربوط به مزاحمتهای تلفنی بوده است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=915
- ارسال توسط : admin
- 226 بازدید
- بدون دیدگاه