اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
با وجود مذاکرات ژنو و انتظار مصرف کنندگان؛

بازار خودرو همچنان در برابر کاهش قیمت مقاومت می‌کند

  • کد خبر : 911
  • 27 نوامبر 2013 - 14:26
بازار خودرو همچنان در برابر کاهش قیمت مقاومت می‌کند
بازار راکد خودرو نسبت به نتایج مذاکرات ژنو واکنشی آنچنانی نشان ندادو همچنان در برابر کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنداما به نظر می‌رسد در آینده با رفع تحریم‌های صنعت خودرو قیمت‌ها کاهش پیدا کند. 

علی قفلی، یکی از نمایشگاه داران قزوین در این رابطه به فروردین امروز گفت: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار بالاتر از توان خرید بیشتر مردم است و همین مساله باعث رکود در بازار شده است، به طوری که خریداری برای خودروهای گران‌قیمت وجود ندارداما امیدها به کاهش قیمت افزایش یافته است و به نظر می‌رسد در آینده با کاهش قیمت مواجه شویم.
در چهارم آذرماه قیمت هر دستگاه پژو ۴۰۵ بنزینی در بازار ۲۷٫۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که حدود ۵ میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه‌ای این محصول است. همچنین هر دستگاه پژو پارس در بازار به قیمت ۳۵٫۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود که نسبت به قیمت کارخانه حدود ۸ میلیون تومان بالاتر است. تندر ۹۰ مدل E1 ایران خودرو نیز باید به قیمت ۳۲٫۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد که یک میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه است.تندر ۹۰ مدل E2 ایران خودرو هم تقریباً برابر با قیمت کارخانه یعنی ۳۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. درمحصولات سایپا هم باید به قیمت ۲۲ میلیون تومانی تیبا اشاره کنیم که حدود ۳٫۵ میلیون تومان بالاتر از قیمت کارخانه است.سایپا ۱۱۱ مدل SX نیز با قیمت ۱۹ میلیون تومان در بازار به خریداران عرضه می‌‌شود که نسبت به قیمت کارخانه، ۴ میلیون تومان بالاتر است. قیمت سایپا ۱۳۱ مدل SX نیز این روزها در بازار ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که نسبت به قیمت کارخانه، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالاتر است. سایپا ۱۳۲ مدل SX هم می‌توان به قیمت ۱۷٫۵ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کرد که نسبت به قیمت کارخانه، ۲٫۵ میلیون تومان گران‌تر است.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.