اطلاعیه

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
استاندار قزوین:

قزوین، مرکز استقرار صنایع هایتک می‌شود

  • کد خبر : 8268
  • 01 جولای 2021 - 13:38
قزوین، مرکز استقرار صنایع هایتک می‌شود
استاندار قزوین گفت: این استان با توجه ظرفیت‌های فراوان در حوزه صنعت، قابلیت تبدیل شدن به مرکز استقرار صنایع پیشرفته (هایتک) را دارد.

به گزارش فروردین امروز؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت فرارسیدن روز صنعت و معدن با اشاره به شرایط سختی اقتصادی و معیشتی در جامعه که از آثار تحریم های ظالمانه دشمنان است، گفت: این شرایط متاسفانه ما را در مدل های اشتباه توسعه صنعتی در کشور و استان غرق می کند.

او افزود: یکی از آرزوهای ما تبدیل قزوین به شهر پیشرفته صنعتی با فناوری روز دنیا و سازگار با محیط زیست است که در این زمینه جا دارد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مطالعات جدیدی را با رویکرد حفظ ظرفیت ها و آینده نگری انجام دهد و زمینه های مدل جدید پیشرفته صنعتی را به جای مدل های سنتی فراهم کند.

استاندار در ادامه گفت: در مدل پیشرفته، شرکت های دانش بنیان موقعیت های بی بدیلی را با رویکرد اشتغال ایجاد می کنند.

جمالی پور با بیان اینکه بخشی از صنعت نتوانسته خود را به‌ روز کند و به همین علت با چالش های جدی مواجه شده ایم، افزود: ضرورت دارد حمایت ها و پشتیبانی‌های لازم ارائه شود تا افق های جدیدی در زمینه رونق صنعت در استان ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: توسعه صنعت، ارتباط مستقیم با امنیت ملی و کاهش معضلات اجتماعی دارد از همین رو باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

استاندارقزوین با اشاره به دیدگاه عمیق و اعتقادی مقام معظم رهبری به حوزه صنعت، افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه که بخش صنعتی کشور را تحت تاثیر قرار داده، اتفاق های خوبی در بخش صنعت و تولید رخ داده است و عملکرد دولت و سازمان صمت در این زمینه  شایان تقدیر است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.