اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

۴۰ پروژه بهزیستی در قزوین به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 6032
  • 09 جولای 2019 - 6:04
۴۰ پروژه بهزیستی در قزوین به بهره برداری می رسد
وارثی گفت: ۴۰پروژه بهزیستی در مناطق مختلف استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ابتکار از قزوین؛ علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته بهزیستی بهره برداری از ۴۰ پروژه بهزیستی در مناطق مختلف استان آغاز خواهد شد که برای آنها بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وارثی افزود: در تاکستان ۹ پروژه، در بویین زهرا ۶ پروژه، در شهرستان آبیک ۳ طرح، در قزوین ۱۳ طرح، در شهرستان البرز ۴ پروژه در آوج ۳ پروژه و دو پروژه هم در سایر نقاط اجرایی شده و افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: ۴۷ میلیارد تومان اعتبارات توانبخشی بهزیستی استان است که جوابگوی نیازها نیست و اگر کمک خیرین و مشارکت بخش خصوصی دلسوز نباشد؛ نمی‌توانیم به همه جامعه هدف خدمت رسانی کنیم.

وارثی گفت: در جمع آوری مشارکت‌های مردمی در ردیف ۱۰ استان برتر، در معاونت پیشگیری رتبه چهار و خدمات اورژانس اجتماعی رتبه ششم کشور هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: روزانه به طور متوسط یک هزار نفر در ۲۴مرکز بهزیستی خدمات توانبخشی دریافت می‌کنند که با ۳۳ درصد رشد مواجه شده ایم.

وی تصریح کرد: در حوزه اشتغال در سال گذشته ۶۶۳ مورد شغل برای معلولان و زنان سرپرست خانوار؛ با پرداخت یک میلیارد و ۴۶ میلیون تومان ایجاد شد که شاهد رشد ۱۴۰درصدی در این زمینه هستیم.

وارثی گفت: در تأمین مسکن معلولان ۲۵۰درصد رشد داشتیم و در تأمین نیاز خانواده‌های دارای دو معلول رشد ۱۶۷درصدی را شاهد بودیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.