اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
با اقدام شایسته شورا و شهرداری محمدیه صورت گرفت؛

پاسداشت روز خبرنگار با تقدیر از فعالان عرصه رسانه

  • کد خبر : 10087
  • 09 آگوست 2023 - 11:10
پاسداشت روز خبرنگار با تقدیر از فعالان عرصه رسانه
در آستانه روز خبرنگار و به همت شورا و شهرداری محمدیه؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش فروردین امروز؛ به مناسبت روز خبرنگار و به ابتکار شهرداری، شورا و روابط عمومی پرتلاش شهر محمدیه؛ تور رسانه‌ای شهرداری محمدیه با حضور بیش از ۳۰خبرنگار برگزار شد و در این بازدید خبرنگاران از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها و اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری محمدیه قرار گرفتند.

این بازدید از مزار شهدای گمنام شهر محمدیه شروع شد و محمد پیری، شهردار محمدیه در خصوص مرمت و بازسازی این مزار اظهارکرد: گلزار شهدای شهر محمدیه ۱۵سال است که احداث شده اما مرمت آن از یک سال گذشته صورت گرفت که در بازسازی این گلزار شهدا از طرح‌های ایرانی اسلامی استفاده شده است.

او با اشاره به طرح‌های عمرانی این شهر و با بیان اینکه ۱۳۰هزار مترمربع از سطح شهر محمدیه در سال گذشته آسفالت شد، افزود: امسال نیز آسفالت ۲۲۰هزار مترمربع از خیابان‌های این شهر انجام شد.

پیری گفت: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی و سرپوشیده کردن جوی‌های آب در شهر محمدیه از دیگر اقدامات مهم این سازمان بود که ۶هزار متر لوله‌گذاری در سطح شهر انجام شده و۱۰هزار متر نیز در سال جاری انجام می‌شود.

این مسئول همچنین در خصوص دیگر پروژه عمرانی این شهر توضیح داد: احداث پارک سوار و رایگان شدن استفاده از اتوبوس‌های درون شهری نیز از جمله طرح‌های دیگری بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و شهرداری محمدیه برای اولین‌بار در کشور استفاده از اتوبوس را رایگان کرد.

او افزود: در حال حاضر ۱۹دستگاه اتوبوس شهری، روزانه ۱۵هزار نفر از شهروندان محمدیه به قزوین و بالعکس و مهرگان به قزوین را به صورت رایگان جابه‌جا می‌کند که ۱۰دستگاه اتوبوس و ۷دستگاه سواری «ون» خریداری شده و به‌زودی مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار محمدیه در ادامه این بازدید در خصوص پروژه نیمه‌تمام تجاری، اداری و فرهنگی مروارید، اظهارکرد: این پروژه که از سال۸۷ آغاز شد اما به مدت ۵سال نیمه‌تمام مانده بود، مشکلات اداری آن حل شده و ساخت این مجتمع با بیش از ۲۰هزار مترمربع فضای اداری و تجاری و سینما و۳۱۰باب مغازه توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

پیری گفت: باتوجه به تردد ماشین سنگین در بلوار شهید بابایی، تعمیر زیرسازی این بلوار انجام شده و در این محل حدود ۲۲هزار مترمربع عملیات عمرانی صورت گرفت.

این مسئول با اشاره به احداث پارک شهر محمدیه، توضیح داد: تاکنون برای ساخت این مجموعه با ۱۱هکتار مساحت، بیش از ۸۰میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه تمام امکانات آماده است.

در ادامه شهردار محمدیه احداث پارکینگ خودروهای سنگین و آماده‌سازی مسکن ملی و پیاده‌روسازی در مهرگان را از دیگر پروژه‌های این سازمان برشمرد.

این مدیر شهری افزود: با توجه به غرق شدن چندین نفر در کانال آب مهرگان، ایمن‌سازی و فنس‌کشی بیش از ۲هزار و ۵۰۰متر از این مسیر صورت گرفت و ۴میلیارد تومان برای آن نیز هزینه شد.

احداث پارک ساحلی کنار کانال، ایستگاه شماره۲ آتش‌نشانی، مجتمع تجاری بیتاکیش و پارک بانوان در مهرگان  و دو تالار پذیرایی، رستوران و فروشگاه بزرگ هایپر از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید خبرنگاران استان قرار گرفت.

در ادامه این بازدیدها در نشست خبری که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد؛ از تلاش‌های اصحاب رسانه استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.