اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6
مدیرعامل شرکت گاز قزوین در فروردین امروز وعده داد:

اتمام گازرسانی به روستاهای استان قزوین  

  • کد خبر : 10082
  • 05 آگوست 2023 - 11:50
اتمام گازرسانی به روستاهای استان قزوین  
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اتمام گازرسانی به تمام روستاهای استان تا پایان سال1404 خبر داد.

به گزارش فروردین امروز؛ علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در بازدید از دفتر هفته‌نامه «فروردین‌امروز» که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت، به ارائه توضیحاتی در خصوص گازرسانی به شهرها و روستاهای استان پرداخت و گفت: توسعه گازرسانی یکی از شاخص‌های عملکردی شرکت گاز استان قزوین است و تقریبا ۲۵شهر استان به صورت صددرصد تحت پوشش گازرسانی قرار دارند و تا امروز عملیات گازرسانی به ۶۰۹روستا در قزوین نیز انجام شده است.

او افزود: با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری مقرر شد تا پایان سال۱۴۰۲، عملیات گازرسانی به ۱۳۳روستا در استان انجام شود که از این تعداد ۱۸روستا در سال گذشته گازدار شدند.

حجتی‌پور ادامه داد: گازرسانی به ۳۰روستا در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و ۵۰روستا نیز در دهه فجر و مابقی هم تا پایان سال گازرسانی می‌شوند.

این مسئول در خصوص پیش‌بینی اتمام گازرسانی به کلیه روستاهای استان، توضیح داد: چشم‌انداز ما این است که تا پایان سال۱۴۰۴ همه روستاهای استان قزوین گازدار شوند که تقریبا ۷۹روستا با قابلیت گازرسانی را در برنامه آتی خود داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان در دولت سیزدهم بیان کرد: پروژه‌ ۲۲هکتاری در شهر مهرگان و باغ عمران اقبالیه را به بهره‌برداری رساندیم و قصد داریم که پروژه مسکن ملی ۲۶۰هکتاری را وارد فاز اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین به مسئولیت‌های اجتماعی این سازمان اشاره کرد و گفت: پیرو تفاهم‌نامه منعقده با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، برای لوله‌کشی منازل مددجویان تحت پوشش این سازمان‌ها؛ ۵۰میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

این مقام مسئول در خصوص تعرفه‌های جدید مصرف گاز توضیح داد: با ابلاغ مصوبه هیات وزیران در ۱۶آذر سال گذشته، تعرفه گاز اصلاح شد به طوری که مصرف‌کنندگان خانگی با توجه به الگوی مصرف از پله یک تا ۱۲طبقه‌بندی شدند.

او افزود: گازبهای مشترکانی که در بازه زمانی ۱۵دی تا ۱۵بهمن ماه حداکثر ۷۰درصد مصرف پله سوم اقلیم مربوطه را داشته باشند به‌صورت صددرصدی تخفیف گرفته و گاز آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

حجتی‌پور گفت: گازبهای مصارف پله ششم و بالاتر و مشترکانی که بیش از ۸۰درصد دوره مشابه سال قبل مصرف کنند با تعرفه دو پله بالاتر محاسبه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در انعکاس ثمرات گازرسانی و ارتقای شاخص‌های رفاه، اظهارکرد: شفاف‌سازی عملکرد در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم نیازمند همراهی و همگامی رسانه‌ها است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.