اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
رئیس هیات تیراندازی استان قزوین:

ترویج رشته تیراندازی در شهرستان‌ها در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 9782
  • 15 مارس 2023 - 11:54
ترویج رشته تیراندازی در شهرستان‌ها در اولویت قرار دارد
با برگزاری مجمع انتخابات هیات تیراندازی، حسین زکی‌زاده با ۱۴رای برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزش فروردین امروز؛ زکی‌زاده که سال‌ها بدون حاشیه این رشته ورزشی را مدیریت کرده است؛ بار دیگر از سوی مجمع انتخاباتی کارنامه‌اش مورد تایید قرار گرفت و حالا باید برای چهار سال آینده این هیات ورزشی برنامه‌ریزی کند.

“سردار مرتضی قربانی” رئیس فدراسیون تیراندازی کشور در این مجمع ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیات تیراندازی استان قزوین گفت: همه ما رسالت سنگینی داریم و باید در ابعاد مختلف به مردم خدمت کنیم و تشکیل مجمع رسالت هیات را سنگین می‌کند و موظفیم همکاری بیشتری داشته باشیم تا کارها شتاب گیرد.

قربانی افزود: برای رشته اهداف‌پروازی شرح وظایف نوشتیم و دنبال ارتقای کار هستیم و تاکنون ۳۵سفر استانی انجام شده و با نظارت بر امور برای کیفیت بخشیدن به کارها جدی هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: در هیات‌های تیراندازی باید از انتقادها استفاده کنید و رشته را ارتقا دهید و بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها ضروری است.

قربانی اظهارکرد: در استان قزوین آمادگی داریم ۱۰روستا را به تجهیزات رشته تیراندازی مجهز کنیم و هر منطقه محروم که مورد تهدید آسیب اجتماعی است، امکانات لازم را در آن منطقه فراهم کنیم.

“عباس علایی مقدم” مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این مجمع گفت: در هیات استان در بخش نرم‌افزاری اقدامات خوبی انجام شده است و با راه‌اندازی هیات‌های شهرستانی حرکت روبه پیشرفتی ایجاد شده اما برخی کارها در بخش استعدادیابی هم باید جدی گرفته شود.

علایی مقدم افزود: انتقاد مربیان و داوران و دلسوزان این رشته در استان باید مورد توجه رئیس هیات قرار گیرد تا شاهد اعتلای این رشته باشیم.

وی تصریح کرد: تربیت نیرو و توجه به استعدادیابی و برگزاری مسابقات استانی و ملی می‌تواند به ارتقای جایگاه این رشته کمک کند و تامین تجهیزات با حمایت فدراسیون نیز در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین راه‌اندازی بخش تیراندازی با اهداف پرتابی را در استان ضروری دانست و بیان کرد: استعدادیابی در بخش دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری و کارمندی با جدیت در استان دنبال شود تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

علایی مقدم در پایان مجمع با ابراز رضایت از عملکرد هیات تیراندازی استان قزوین گفت: هیات تیراندازی جزو هیات‌های ورزشی موفق استان است ولی جای کار بیشتری دارد که امیدواریم در چهار سال آینده اتفاقات خوبی برای این هیات بیفتد.  

در ادامه مراسم “حسین زکی‌زاده” رئیس هیات تیراندازی استان قزوین درخصوص برنامه‌های پیش‌روی خود گفت: تجهیز ۱۰روستا به خطوط الکترونیکی با حمایت رئیس فدراسیون و روسای هیات‌ها در دستور کار قرار دارد و همچنین با توجه به انعقاد قرارداد فدراسیون تیراندازی با وزارت دفاع درخصوص تجهیز هیات‌های ورزشی به سلاح‌های هوماک؛ بیشترین سهمیه استان‌ها را دریافت کردیم و به هر شهرستان ۱۰سهمیه داده شد.

رئیس هیات تیراندازی استان قزوین اظهارکرد: با کمک اعضای هیات توانستیم تمام شهرستان‌ها را به امکانات بادی، تفنگ و تپانچه تجهیز کنیم و برنامه جدید هیات بحث اهداف‌پروازی است تا بتوانیم مانند دوره‌های قبل در لیگ خوب بدرخشیم.

زکی‌زاده خاطرنشان کرد: خانم علیجانی و قنبری و پرهام برخورداری از اعضای تیم ملی ما هستند که اگر اردوی استعداد برتر برگزار شود؛ قطعا دو الی سه ورزشکار خواهیم داشت و قزوین همیشه و در همه دوره‌ها در مسابقات تیم داشته و در سکو جزو سه تیم برتر بوده است.

در ادامه زیبا لطفی به عنوان نائب رئیس، الهام سعادتی خزانه‌دار، مجتبی خاکی، الهام هریجانی و مسعود خدایاری به عنوان اعضای هیات رئیسه معرفی و انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.