اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
تحول در ورزش بلندقامتان؛

“نایبی” رییس هیات بسکتبال شد

  • کد خبر : 9526
  • 09 نوامبر 2022 - 10:39
“نایبی” رییس هیات بسکتبال شد
افسانه حسن نایبی بعد از سال‌ها مسئولیت‌های مختلف در ورزش استان و کشور، ردای ریاست هیات بسکتبال استان قزوین را به تن کرد و با رای اعضای مجمع دوران ریاست بانوی آهنین ورزش در بسکتبال قزوین آغازشد.

در روزهایی که کشور غرق در اخبار و اتفاقات مختلف است، بسکتبال قزوین شاهد اتفاقی خجسته بود و مسئولیت این هیات مطرح استان به بانوی باتجربه و موفق ورزش قزوین سپرده شد تا دوران مدیران غیرورزشی فعلا در این رشته به پایان برسد.

نایبی در حالی رییس شد که مدت‌هاست خبری از خانپور رییس سابق هیات نیست و مدیر خوش‌عکس فعلا مشغول مدیریت وی ای پی و سی ای پی فرودگاه امام است. دوران مدیریت خانپور را نمی‌توان بد ارزیابی کرد ولی بعد از برکناری از مدیریت عامل شهرکهای صنعتی وی انگیزه لازم برای کار را ازدست داد.

اما مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان قزوین با حضور محسن معزی‌فر دبیر فدراسیون بسکتبال کشور، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این انتخابات از مجموع ۲۲رای اخذ شده، افسانه حسن نایبی با کسب ۱۹رای به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان قزوین انتخاب شد.

افسانه حسن نایبی دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی است و سابقه درخشانی در زمینه مربیگری و سرپرستی تیم‌های ملی بسکتبال دارد و همچنین چهار سال معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بوده است.

در پایان با کسب آرای مجمع، مهدی معینی به عنوان نایب‌رئیس، زهرا فرزانه سیاهکل خزانه‌دار، محمدجواد چیتگر کارشناس خبره، محمدرضا نعمتی عضو هیات‌رئیسه آقایان و مینا شریفی عضو هیات‌رئیسه بانوان انتخاب شدند.

در این مراسم از زحمات حمیدرضا خانپور، رئیس سابق هیات بسکتبال استان قزوین نیز قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.