اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
رییس سازمان صمت استان قزوین:

صنایع قزوین برای ۱۵۳هزارنفر شغل ایجاد کردند

  • کد خبر : 8265
  • 01 جولای 2021 - 13:35
صنایع قزوین برای ۱۵۳هزارنفر شغل ایجاد کردند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۳هزار و ۶۱۶پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است و واحدهای تولیدی قزوین برای ۱۵۳هزار و ۳۱۰نفر اشتغالزایی کرده‌اند.

به گزارش فروردین امروز؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در بازدید هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دهم تیر، روز ملی صنعت و معدن را به جامعه بزرگ صنعت و معدن استان تبریک گفت و اظهارکرد: این واحدها و صنایع تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۴هزار و ۷۹۴میلیارد ریال در استان مشغول به فعالیت هستند.

او با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: سال گذشته ۴۴۵فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۲۰ هزار و ۶۵۲میلیارد ریال و ۴۱ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ هزار و ۳۵۶میلیارد ریال به صنایع استان پرداخت شد.

افضلی گفت: با توجه به شعار تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته ایم تا تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط بد اقتصادی مانع فعالیت واحدهای تولیدی استان و بیکاری کارگران نشود.

او بیان کرد: با توجه به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر جهش تولید و توجه به اقتصاد و اشتغال، احیای واحدهای تولیدی و ظرفیت‌های خالی صنایع استان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر تولید صادرات محور به عنوان یک راهکار جهش در تولید، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید صنایع و واحدهای تولیدی استان به فکر صادرات باشند و برای راهیابی به بازارهای کشورهای همسایه برنامه ریزی و اقدام کنند.

همچنین تفاهم نامه مشترک بین سازمان صمت استان قزوین و شرکت صنعتی نیرو محرکه به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی و مهارت های شاغلان بخش تعمیرات گیربکس خودروهای سواری و گیربکس های صنعتی امضا شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.