اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
در جریان سفر یکروزه به استان قزوین صورت گرفت؛

حضور وزیر صنعت درنمایشگاه توانمندی صنایع قزوین

  • کد خبر : 7799
  • 27 فوریه 2021 - 13:15
حضور وزیر صنعت درنمایشگاه توانمندی صنایع قزوین
علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین دیدار کرد.

به گزارش فروردین امروز؛ علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین، با تولیدات واحدهای صنعتی این استان آشنا شد.

در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خط تولید یک واحد تولیدی را در این شهرک در زمینه پارچه فیلامنتی و گلدوزی بر روی پارچه با ۵۵میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۴۰نفر اشتغال به بهره برداری رساند.

رزم حسینی همچنین در ادامه کلنگ احداث یک واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هزار و ۱۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۲۱هزار و ۷۰۵ تن محصول با زمینه اشتغال ۲۷۰نفر کلنگ زنی کرد.

همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات احداث یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید لوازم بهداشتی چینی، پانل سرامیکی نمای ساختمان، قطعات تزئینی از کاشی و سرامیک با ۲هزار و ۴۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و پنج هزار تن ظرفیت تولید سالانه و زمینه اشتغال ۱۳۰نفر آغاز شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی، لطف الله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند کارخانه، دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر صنعت در سفر به قزوین است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=7799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.