اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قزوین خبرداد؛

اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 6840
  • 04 ژانویه 2021 - 10:01
اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خبرداد.

"محمد درافشانی" ضمن تسلیت نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام مشهود است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

او افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بخش‌های فرهنگ ناب اسلام است و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.

این مقام مسئول در ادامه به برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت، شهید سلیمانی، از جمله اهداف این برنامه‌ها است.

درافشانی از اختصاص تبلیغات محیطی برای نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برشمرد و اضافه کرد: این تبلیغات محیطی شامل چاپ و نصب بنر، تیربرد و پوستر در سطح شهر است.

او از دیگر اقدامات شهرداری در این مناسبت را توزیع ۵۰۰جلد کتاب «سردار مقاومت» در میان شهروندان قزوینی ذکر کرد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ادامه از برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی در فضای مجازی خبرداد و تصریح کرد: این مسابقات شامل «مسابقه ادبی شعر و داستان کوتاه»، «مسابقه تصویرسازی»، «مسابقه دلنوشته کودکانه» و «تولید محتوی وصیت‌نامه و ویژگی‌های سردار» است.

او با اشاره به برگزاری پویش صلوات «هدیه به سردار»، تاکیدکرد: همچنین از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس مجازی با موضوع سردار دل‌ها و مسابقه کتابخوانی اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت سپاه ناحیه امام حسن(ع) در خرید بسته‌های فرهنگی و پخش در سطح شهر به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مشارکت با بسیج دانشجویی در برپایی نمایشگاه شهری در پیاده‌راه سبزه‌میدان و مشارکت در چاپ بنر از دیگر اقدامات مشارکتی سازمان در سالروز مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

درافشانی به اقدامات سال گذشته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری به این مناسبت از جمله چاپ و نصب تیربرد، بنر و چاپ و توزیع بروشور و پوستر بود.

او همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد دیگر، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم نام و یاد و مکتب شهید سردار سلیمانی را تا همیشه در جامعه زنده نگاه داریم و با ترویج آن، ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار باشیم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6840

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.