اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
صدای مردم

آقای شهردار لطفا بخوانند!

  • کد خبر : 4375
  • 19 نوامبر 2016 - 15:42
دست‌فروش ثابت و سیار و دوره‌گرد آن‌قدر در خیابان‌های قزوین زیاد شده که بسیاری از خیابان‌ها، به بازارهای روز تبدیل‌شده‌اند و البته فرقشان با این بازارها آن است که آنجا، یک روز در هفته بازاری به پا می‌شود و اینجا، هر روز خدا دست‌فروشان هستند و مشغول کاسبی!

حرف این نیست که مانع کسب خلق‌ا.. شوید آن‌هم در این وانفسای بیکاری و گرانی؛ اما لطفا این جماعت را ساماندهی کنید. خواسته زیادی است؟                               
   – شیرخورشیدی

     آقایان! هر چیز وقتی دارد
چرا کنده‌کاری‌ خیابان‌ها و انجام برخی پروژه‌های شهری از سوی برخی ارگان‌های خدمت‌رسان در روز‌های سرد سال انجام می‌شود. در فصلی که بارندگی زیاد است، کنده‌کاری‌ها مشکلات بیشتری درست می‌کنند و گل‌ولای در مسیر پخش می‌شود و روند انجام کار هم کندتر است. لطفاً این کنده‌کاری‌ها به زمان دیگری از سال اختصاص پیدا کند.                                            
 – رضایی

    جلوی بی‌قانونی را بگیرید
مگر کشیدن سیگار در فضاهای مسقف و بسته ممنوع نیست؟ پس چرا برخی از راننده‌های تاکسی‌ یا اتوبوس‌ در حین رانندگی و مسافرکشی سیگار روشن می‌کنند و هم موجب آزار و اذیت مسافران می‌شوند و هم باعث آلودگی فضای داخل تاکسی و اتوبوس؟ لطفاً مسوولان، بر عملکرد رانندگان وسایل نقلیه عمومی نظارت بیشتری کنند و اجازه بی‌توجهی به حقوق مردم را ندهند.         
 – املاکی

   وضعیت نابسامان خودپردازها
بیشتر عابربانک‌ها در ساعات غیراداری از سرویس خارج هستند. آن‌هایی هم که فعال هستند یا رسید کاغذی ندارند یا پول پرداخت نمی‌کنند. این امر باعث هدررفتن وقت شهروندان می‌شود. اگر قرار است عابربانک نیاز شهروندان را برآورده سازد و مراجعه شهروندان را به بانک کاهش دهد، باید کیفیت دستگاه‌های خودپرداز افزایش یابد.     
  – عباسی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=4375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.