اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
آغاز سال95 با امید به بهبود وضعیت سیاسی و اجتماعی

رویش امید از تردید

  • کد خبر : 3823
  • 21 مارس 2016 - 16:17
رویش امید از تردید
زمستان1394 هم به پایان رسید و سالی پر از اتفاقات کم نظیر هم به خاطره‌ها سپرده شد. عمق تحولات و رخدادهای مثبت در این سال به قدری است که تاثیر آن در سال1395 بسیار مشهود و ملموس خواهد بود. قزوین با کمتر از یک درصد مساحت کشور یکی از سیاسی‌ترین استان‌های کشور، آبستن رخدادهایی شد که منبعث از شرایط کشور در نوع خود جالب توجه بود.

 مهم‌ترین رخداد سیاسی اجتماعی سال۱۳۹۴ برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که نتایجش تا سالها در خاطره سیاسیون باقی خواهد ماند.
در شرایطی که اصلاح‌طلبان استان قزوین به عنوان یک جریان سیاسی اصیل خود را با کاندیداهای مطرح آماده انتخابات می‌کردند با رد صلاحیت کم‌سابقه شورای نگهبان ژنرال‌های این طیف سیاسی از روند انتخابات خارج شدند و صحنه رقابت برای خودنمایی سربازان باقی ماند.
در فضای یأس و تردید، یک تصمیم آگاهانه توانست با همراهی رای و نظر مردم، شرایطی را رقم بزند که در اوج جریان اصلاحات، بدست آوردن این نتایج در حوزه انتخابیه قزوین که یکی از پایگاه‌های جریان اصولگرا در کشور است غیرقابل تصور باشد.
انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه استان قزوین به کام معتدلین و اصلاح‌طلبان و جریانات حامی دولت شد و شاهد بودیم که چگونه از شرایط یأس و تردید و ناامیدی، با رای مردم و همت و همدلی، امید رویید تا فردایی بهتر برای کشور و استان قزوین رقم بخورد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درس‌هایی عبرت‌آموز برای همه فعالین سیاسی و حتی عموم مردم داشت که چگونه با شرکت در فرآیند انتخابات می‌توانند شرایط را به بهترین شکل تغییر دهند و با کم‌ترین هزینه بوسیله صندوق رای، منش و سلیقه خود را روانه ساخت قدرت کنند.
با این انتخابات آگاهانه و هماهنگ شدن دولت و نمایندگان مجلس، امید به بهبود وضعیت سیاسی و اجتماعی استان قزوین در دلها ایجاد شده است و همگان منتظر هستند تاثیر رای آگاهانه‌شان را با تغییر نسبی وضعیت و جهت‌گیری تصمیمات و اقدامات مشاهده کنند و فارغ از سیاسی‌بازی و دعواهای جناحی، تمام نیروها و تلاش‌ها برای پیشرفت استان سرافراز قزوین در سال ۱۳۹۵ متمرکز شود.
از این رو، نشریه «فروردین امروز» در کنار دیگر مطبوعات و رسانه‌های استان با رویکرد اعتدالی می‌کوشد نقش مثبتی در انعکاس مشکلات و تنگناهای مردم داشته باشد و با دیدگاه انتقادی، در چهارمین سال انتشارش تلاش می کند با رعایت استاندارهای رسانه‌ای با محدودیت‌ها و مشکلات انتشار یک نشریه مستقل، در کنار مردم آگاه استان بماند و جایگاه خود را به عنوان رکن چهارم دموکراسی در حد بضاعت ارتقا ببخشد.
امیدواریم در سال پیش‌رو شاهد رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش حس همدلی و نوعدوستی در دیار مینودری باشیم. ما هم به نوبه خود منتقدانه و همراهانه، موشکافانه و دلسوزانه در پیگیری این مطالبات همراه مردم فهیم خواهیم ماند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=3823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.