اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
معرفی کتاب ابتدای سفر پروانه‌ها

پیله و پروانگی

  • کد خبر : 397
  • 24 جولای 2013 - 13:37
پیله و پروانگی
پروانه‌ها آغاز سفرشان با دیدن پیله و کشف دنیای جدید معنا پیدا می‌کند، بالها که باز می‌شوند، میهمان سابق پیله بال می‌گشاید و به امید کشف ناشناخته‌ها سفرش را آغاز می‌کند، چشم می‌گشاید و هستی با احساسش همسایه می‌شود و دنیایی بزرگتر و بزرگتر از دنیای پیله را تجربه می‌کند و این تجربه بزرگترین هدیه پروانه‌ها است. 
تعجب نکنید، خرده هم نگیرید، قرار نیست که ستون بفرمایید کتاب به علوم زیستی و پروانه‌شناسی بپردازد، قصد و مراد، مقایسه‌ی قلم زدن یک نویسنده با بال زدن پروانه است و به نظر می‌رسد نویسندگان نوپا و تازه کار، آغاز کارشان شبیه ابتدای سفر پراونه‌ها است.
از همین رو است که مجموعه داستان نویسندگان جوان قزوینی به همین عنوان نام‌گذاری شده ، کتابی که به همت علی قانع داستان‌هایش جمع آوری شده و توسط انتشارات سخن گستر مشهد به بازار کتاب ارایه شده. تعجب نکنید به کلمات قبلی هم باز نگردید، درست خوانده‌اید! این انتشارات در مشهد است و نویسندگان این کتاب قزوینی.
انتشارات سایه گستر مدتهاست می‌کوشد با اجرای طرح کتابهای «این روشنای نزدیک»  مجموعه داستان‌های نویسندگان استانی را به چاپ برساند تا شاید کفه ترازوی رقابت در ادبیات داستانی به وی‍ژه در داستان کوتاه را به نفع شهرستانی‌ها سنگین کند و از انحصار تهرانی‌ها خارج کند.
مجموعه کتاب‌های استانی «این روشنای نزدیک» شما را دعوت می‌کند به آغاز یک سفر، سفر با ادبیات به سرزمین آدمهایی که حداقل در یک نقطه با هم اشتراک دارند و آن محل زندگی‌شان است.
با ابتدای سفر پروانه‌ها، سفر با آدم‌های داستان‌نویس استان قزوین را تجربه خواهید کرد.
 این کتاب شامل ۱۸ داستان از نویسندگان جوان استان همچون؛ انسیه پوستی، ریحانه ترکمن،‌ ار‍ژنگ تورانی، امیررضا جلالیان، سیدمحمد حسینی، سیامک رسولی، علی رشوند و… است.
حمیدرضا لطفی
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=397

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.