اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
ماموریت «دقیقی» در قزوین به پایان رسید

از درخشش تا جدایی

  • کد خبر : 10582
  • 30 ژانویه 2024 - 14:01
از درخشش تا جدایی
عملکرد بی‌نظیر «شمس‌آذری»‌ها در لیگ و در نهایت صعود بدون باخت به لیگ برتر فوتبال ایران انگشت‌ها را به دهان دوخت و ستایش فوتبالی‌ها را دربرداشت.

این نمایش غرورانگیز نماینده دیار مینودری در میان اهالی مستطیل سبز فیدبک‌های مختلفی داشت و گمانه‌زنی‌ها درخصوص استمرار تیم‌داری و نحوه عملکرد این تیم در لیگ برتر شروع شد و حتی تصور می‌شد شاگردان سعید دقیقی سقوط آزاد در سطح اول فوتبال ایران داشته باشند و از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ یک به‌شمار بروند ولی با شروع مسابقات مشخص شد یشمی‌پوشان با هدایت سرمربی آب‌دیده خود با توپ پر وارد گود شده‌اند و با بستن یک تیم جوان و یکدست خواب‌های آشفته‌ای برای رقبا دیده‌اند که اتفاقا اینگونه هم شد و این تیم پس از گذراندن بزنگاه لیگ برتر و کسب چند نتیجه ضعیف در ابتدای لیگ روی دور برد افتاد و نه‌تنها جلوی مدعیان و تیم‌های مطرح لیگ زانو نزد بلکه با بازی شناور و تاکتیکی خود این تیم‌ها را به زانو درآورد و شگفتی‌ساز شد.

یکی از ارکان موفقیت این تیم و کسب نتایج درخشان در نیم‌فصل بی‌شک هماهنگی میان کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان بود جایی که «شهاب زندی» به‌عنوان کسی که خودش فوتبال بازی کرده و جنس کار را می‌داند به‌عنوان مدیرعامل فعالیت کرد و بازیکنان مدنظر سرمربی را خرید و سعید دقیقی که با کوله‌باری از تجربه و با کمک «مهرداد کریمیان» دستیار اول خود و «شهرام مهربان» مربی دروازه‌بانان و «مجید رضایی» مدیر فنی؛ ارتباط تنگاتنگی با دیگر ارکان باشگاه داشتند و اما درست زمانی که همه‌چیز خوب پیش می‌رفت و لیگ به‌خاطر جام ملت‌های آسیا و تعطیلات نیم‌فصل در خواب زمستانی است؛ خبری در رسانه‌ها مطرح شد که برای شمس‌آذر و فوتبال قزوین شوک سنگینی بود.

آقای سرمربی که انتظار می‌رفت پس از یک نیم‌فصل رویایی که روی ابرها راه می‌رفت و نگاه‌ها را به خود معطوف کرده بود درصدد تقویت تیم خود برای نیم‌فصل دوم برآید، به یک‌باره سر از دیار کویر و تیم «مس رفسنجان» درآورد. اقدامی که گفته می‌شود پول رضایت‌نامه خوبی را نصیب باشگاه کرده اما هارمونی و ریتم شمس‌آذری‌ها را به هم می‌ریزد و شاید این تیم در نیم‌فصل دوم نتواند به حریفان بتازد.

جدایی دقیقی در نیم‌فصل و درست زمانی که همگان در انتظار استمرار موفقیت‌های تیم تحت هدایت او در نیم‌فصل دوم بودند؛ ممکن است نماینده استان قزوین را به قهقرا ببرد و ساختار و نوع فوتبال شمس‌آذر عوض شود.

تیم جسور و نترسی که بدون توجه به‌نام بزرگ حریفان جلوی آن‌ها قد علم می‌کرد، سعید با این تصمیم غیرمنتظره بازهم نشان داد همانند دوران بازیکنی فردی جاه‌طلب است و به کم قانع نمی‌شود و تشنه پیشرفت و موفقیت است. از طرفی دیگر رفسنجانی‌ها هم که مدت‌ها قبل عذر «ساکت الهامی» سرمربی خود را خواسته بودند؛ فرصت را مغتنم شمردند و دقیقی را هوایی کردند تا سکاندار مس رفسنجان شود.

چه بخواهیم چه نخواهیم باید قبول کنیم که دیگر دقیقی روی نیمکت تیم شهر خود نخواهد نشست ولی باشگاه باید از همین الان دست به‌ کار شده و سرمربی شایسته‌ای را انتخاب کند تا روند موفقیت‌های این تیم ادامه یابد که در این میان نام‌هایی مانند «مازیار زارع»، «محرم نویدکیا»، «مهدی رحمتی» و «ساکت الهامی» از گزینه‌های نشستن روی نیمکت شمس‌آذر به‌شمار می‌روند که در این بین شانس مازیار زارع بیشتر است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10582

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.