اطلاعیه

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

حضور تماشاگران خانم در برخی رشته‌ها الزامی شده است

  • کد خبر : 10275
  • 17 اکتبر 2023 - 10:12
حضور تماشاگران خانم در برخی رشته‌ها الزامی شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با نگاه مثبت وزارت ورزش حضور تماشاگران خانم در برخی رشته‌ها الزامی شده است.

به گزارش فروردین‌امروز؛ عباس علایی‌مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و روز ملی پارالمپیک در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، به بررسی عملکرد ورزشکاران اعزامی استان به بازی‌های آسیایی پرداخت و گفت: کشور ما در دوره قبل این بازی‌ها ۲۰مدال طلا و در این دوره ۱۳مدال طلا کسب کرد که سهم قزوین در هر ۲دوره کسب یک مدال طلا آن هم توسط رضا علیپور در سنگنوردی بود که اواخر هفته تربیت بدنی از کاروان مسابقات آسیایی تقدیر می‌شود.

علایی مقدم افزود: نخبه‌های خوبی در ورزش استان وجود دارد که در مسابقات همواره افتخارآفرینی می‌کنند و امیدواریم که رضا علیپور، مهران برخورداری و میرمصطفی جوادی در المپیک شرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بیش از ۳۰۰برنامه در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود که افتتاح چمن مصنوعی، ساختمان اداری الوند، ۲۰خانه ورزش روستایی و ۳سالن تیراندازی با ماهیت روستایی از جمله آن‌ها است.

علایی مقدم اظهارکرد: سرانه ورزشی استان در حوزه عمرانی۵۶ می‌باشد که با بخش خصوصی به ۸۶ می‌رسد که این عدد بسیار پایین است.

او افزود: در حال حاضر ۲۶پروژه ورزشی با اعتبار حدود ۶۰میلیارد تومان در حال اجرا است و تا پایان سال ۶پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: برای جابه‌جایی مجموعه تختی در طرح دولتخانه، ۵سالن ورزشی مورد نظر است که حدود ۸۰میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و نزدیک به ۱۸میلیارد آن تخصیص داده شد.

علایی مقدم در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار “فروردین‌امروز” درخصوص حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه‌ها گفت: حضور تماشاگران خانم به دلایل مختلف در همه رشته‌ها امکان پذیر نیست ولی با نگاه مثبت وزارت ورزش حضور بانوان در برخی رشته‌ها مانند والیبال نیز الزامی شده است.

وی بیان کرد: وزارتخانه درخصوص فرهنگ‌سازی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها قدم‌های خوبی برداشته است که اگر این اتفاق بیفتد ما نیز تابع قوانین هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به حضور بانوان قزوینی برای تماشای بازی‌های فوتبال اشاره کرد و گفت: قزوین از جمله استان‌هایی است که از زیرساخت‌های مناسب برخوردار بود و به همین دلیل توانست میزبانی مسابقات را بر عهده بگیرد.

علایی مقدم تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف، اجرای برنامه‌های زنگ ورزش در مدارس، برگزاری نمایشگاه ورزشی، میزبانی از مسابقات و گلگشت‌های مختلف و همچنین برگزاری مجامع انتخاباتی و سالیانه را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی برشمرد.

هفته تربیت بدنی از ۲۶مهر تا ۲آبان ماه با شعار “ورزش، خانواده شاد و ایران قوی” آغاز می‌شود.

در پایان جلسه از رسانه‌های فعال استان در حوزه ورزش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=10275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.