اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

تسهیل در فعالیت رسانه‌های استان از رویکردهای اداره کل ارشاد است

  • کد خبر : 9891
  • 09 می 2023 - 13:23
تسهیل در فعالیت رسانه‌های استان از رویکردهای اداره کل ارشاد است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تاکیدکرد: برای اطلاع از کم‌وکیف فعالیت رسانه‌ها، مسائل و مشکلات آن‌ها و همچنین تسهیل در فعالیت رسانه‌های استان در برنامه‌ای تحت عنوان "دوشنبه‌های رسانه‌ای"، از دفاتر کلیه رسانه‌ها بازدید کرده و با اهالی رسانه گفت‌وگو خواهیم کرد.

به گزارش فروردین امروز؛ محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین که در سومین برنامه‌ی “دوشنبه‌های رسانه‌ای” از دفتر هفته‌نامه فروردین‌امروز بازدید می‌کرد، از رویکرد این اداره کل برای تشکیل کارگروهی به‌منظور بررسی توانمندی‌های معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر خبرداد و گفت: در این کارگروه، راه‌های برون‌رفت از مشکلات کنونی احصا و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به تشکیل انجمن مفاخر استان در سال‌جاری، افزود: با تشکیل این انجمن، روند توجه به مفاخر استان که عموما مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد و تکریم و تجلیل از آنان و بهره‌مندی از توانایی‌های این اساتید مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

در جریان این بازدید، سردبیر هفته‌نامه فروردین‌امروز با اشاره به ۱۲سال فعالیت مستمر این نشریه در استان، گفت: از ابتدای انتشار فروردین‌امروز تلاش ما بر ارائه نشریه‌ای متفاوت با رویکردی تحلیلی استوار بوده است.

محمدحسن سلیمانی توضیح داد: امروز به‌رغم مشکلات عدیده تورمی که بر اقتصاد رسانه سایه انداخته و فعالان این حوزه را هر روز با مشکلات تازه‌ای روبه‌رو می‌کند، همچنان تلاش می‌کنیم ضمن انتشار نشریه، به ارائه دیدگاه‌های مختلف در حوزه مسائل استانی بپردازیم.

او همچنین خاطرنشان کرد: حمایت دولت و مشخصا مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خصوصا در استان‌ها از رسانه‌های مکتوب می‌تواند سبب تسهیل و استمرار فعالیت این رسانه‌ها در عصر رسانه‌های نوین دیجیتالی موبایل‌محور باشد.

گفتنی است: در این بازدید محمدحسین طاهری سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای، دلارام عابدی مدیر گروه فرهنگی، حسنیه باقری کارشناس رسانه و تبلیغات و ناصر نیلی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.