اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
دبیر حزب اتحاد ملت شاخه قزوین:

ملت ایران از پیچ خطرناک کنونی عبور خواهد کرد

  • کد خبر : 9851
  • 20 آوریل 2023 - 16:21
ملت ایران از پیچ خطرناک کنونی عبور خواهد کرد
دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شاخه قزوین تاکید کرد: ملت بزرگ و با فرهنگ ایران براساس همه تجارب و توانمندی های خود، یک بار دیگر هم از پیچ خطرناک و سرنوشت سازی که دچار آن شده، عبور خواهد کرد و کشور را به ساحل امن و امان می‌رساند.

به گزارش گروه سیاست «فروردین‌امروز»؛ یوسف کرمی که در آیین افطاری این حزب و در جمع شماری از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان قزوین سخن می‌گفت، افزود: امروز رسالت همه ما این است که همه تلاش خود را برای آگاهی‌بخشی و بیداری جامعه به کار بگیریم و آحاد مردم را نسبت به وضعیت کنونی، حقوق و شرایط خود و نیز خطراتی که تهدیدش می‌کند، بیش از پیش آگاه سازیم.

وی با اشاره به تحرکات اخیر دیپلماسی خارجی ایران و اتخاذ سیاست تنش‌زدایی با کشورهای منطقه و برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با عربستان سعودی، اضافه کرد: چنانچه سیاست تنش‌زدایی حاکمیت در منطقه به دستاوردهای مشخصی در  راستای منافع ملی کشور شود، قطعا ما نیز از دست‌اندرکاران این حوزه تشکر خواهیم کرد و به آنان دستمریزاد می گوییم، اما چگونه است که آقایان بعد از ۱۰سال به همان حرفی رسیدند که سالهاست دلسوزان و آگاهان جامعه بر آن تاکید می‌کردند؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: متاسفانه اتخاذ سیاست عملگرایی و تنش‌زدایی توسط حاکمیت، پس از آن صورت گرفت که سال‌ها در برابر اجرای این سیاست در عرصه منطقه و جهان توسط دولت قبل مقاومت شد و خسارات سنگینی به کشور وارد آمد.

کرمی تصریح کرد: ملت ایران شایسته شرایط دردناک کنونی نیست و باید بار دیگر به جایگاهی که در منطقه و جهان شایستگی آن را دارد، بازگردد و توسعه همه‌جانبه کشور با استمرار سیاست تنش‌زدایی به کشورهای فرا‌منطقه‌ای از سرگرفته شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که آحاد مردم ایران به دلیل تنگناهای شدید اقتصادی، تورم و گرانی افسارگسیخته، شرمنده خود و خانواده هایشان هستند و حدود  ۶۰درصد جامعه زیر خط فقر به سر می‌برند و درآمد آن‌ها کفاف حداقل هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌دهد، متاسفانه اولویت‌ها نه حل مشکلات اقتصادی، که مقابله با چند تار موی بانوان شده است!

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.