اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
یادداشت نوروزی حسن لطفی، نویسنده

حال همهی ما خوب است!

  • کد خبر : 9827
  • 15 مارس 2023 - 15:08
<strong>حال همه</strong>‌<strong>ی ما خوب است!</strong>
سلام حال همه‌ی ما خوب است ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی‌سبب می‌گویند... (1) تازه گوشی را زمین گذاشته‌ام و دلخوشم از خبر موفقیت هنرمندان خوب تئاتر قزوین! پیام نوروزی، مرتضی نجفی، نسیم لطافت‌خواه و حامد مکملی، خلاق و کم‌نظیر خوش درخشیده‌اند. آن هم در جشنواره‌ای که نامش خندستان است و قرارش، نمایش آثاری است که لبخند بر لب‌ها بیاورد؛ این یعنی حال خوش!

در طول سال، کتاب‌های خوبی توسط پویان تقی‌زاده، آرزو رضایی انارستانی، لیلا روغن‌گیر، شریفی، مردانی، مجید رحمانی و این آخرها، مجموعه کم‌نظیر مجید شفیعی خلاق منتشر شده است؛ این یعنی حال خوش! عطا مجابی عزیز در جشنواره سینمای جوان خوش درخشیده و نامش در لیست پنج نفری قرار گرفته که قرار است از اولین فیلم بلند سینمایی‌شان حمایت شود؛ این یعنی حال خوش!

نمایش‌های خوبی توسط مرتضی نجفی، حامد مکملی، میثم ملازینل، رضا قدیانی، حامد شهرتی، سعید چگینی و… به صحنه رفته و سالن‌ها هم اغلب پر بوده و..؛ این یعنی حال خوش! بچه‌های جوان حوزه هنری استان (کلاس‌های مختلف تولید فیلمش) کارهای خوبی کرده‌اند و خوش درخشیده‌اند. با آنکه شکل هم نیستیم و عین هم لباس نمی‌پوشیم و زیر یک کُتل سینه نمی‌زنیم؛ این یعنی حال خوش! موسیقی… از موسیقی نمی‌گویم که داغم تازه می‌شود و صدای شروین حاجی‌پور وقتی «برای را…» می‌خواند و ترانه بارون اومد و یادم داد، اشکم را در می‌آورد…

حتی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فجر مسعود سخاوت‌دوست هم نتوانست این اندوه را بشورد‌. سیمرغی که نشان داد سخاوت‌دوست در موسیقی فیلم کشور یک استثنا است. مسعود حال خوش ما است! اما از نگاه سیاسی متولیان فرهنگ شهر نمی‌گویم که گمان می‌کنند مملکت فقط مال عده‌ای خاص است. از غریبی هنرمندان نمی‌گویم که میثم و مرتضی وقت رفتن به جشنواره طعم بی‌کسی را بیرون صحنه چشیدند. از… بگذریم.

نامه‌ام باید کوتاه باشد

ساده باشد

بی‌حرفی از ابهام و آینه

از نو برایت می‌نویسم

حال همه‌ی ما خوب است

اما تو باور نکن (۲)

۱و ۲: بخش‌هایی از شعر سید علی صالحی

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.