اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئیس اتاق بازرگانی قزوین تاکیدکرد؛

پایان رقابت و آغاز رفاقت

  • کد خبر : 9758
  • 12 مارس 2023 - 9:23
پایان رقابت و آغاز رفاقت
مهدی بخشنده در پیامی پس از اعلام نتایج انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی گفت: دوره رقابت‌ها پایان یافته و عصر رفاقت‌ها آغاز می‌یابد و اتاق بازرگانی قزوین امانت و میعادگاه تمامی بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان طی بیست سال فعالیت مستمر خود بوده و خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین‌امروز؛ مهدی بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی قزوین پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات هیات مدیره اتاق بازرگانی قزوین در پیامی ضمن تبریک به اعضای منتخب بر رفاقت‌ها و اهمیت و نقش اتاق بازرگانی استان تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

ضمن عرض خسته نباشید به جامعه گرانقدر اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین؛ بیستم اسفندماه، انتخابات ششمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین همزمان با دهمین انتخابات پارلمان‌های بخش خصوصی کشور در فضایی آکنده از شور و اشتیاق و با مشارکت محسوس و چشمگیر فعالان اقتصادی در حوزه‌های تجارت و بازرگانی، صنعت و تولید، معدن و کشاورزی برگزار شد و اعلام رسمی اسامی منتخبین این دوره توسط هیات محترم نظارت برانتخابات صورت می‌گیرد.

 اینجانب به تک‌تک اعضای ارجمند اتاق بازرگانی که پارلمان بخش خصوصی استان را خانه و پایگاه اصلی خود برشمردند و در این ایام پایانی سال با وجود تمامی مشغله‌ها و تنگناهای کاری، برای تعیین سرنوشت چهارسال آینده اتاق بازرگانی منتخبین خودرا برگزیدند؛ عرض تشکر  و دست‌مریزاد دارم.

همچنین به منتخبین گرامی این دوره از هر دو گروه انتخاباتی بعد از تبریک صمیمانه، معروض می‌دارم که دوره رقابت‌ها پایان یافته و عصر رفاقت‌ها آغاز می‌یابد. اتاق بازرگانی قزوین امانت و میعادگاه تمامی بازرگانان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان طی بیست سال فعالیت مستمر خود  بوده و خواهد بود؛ دراین راستا با استفاده از ظرفیت‌های متنوع و موثر تمامی منتخبین گرانقدر می‌بایست این میراث ارزشمند را به آیندگان و نسل جوان اقتصادی استان بسپاریم.

ضمن سپاس از تلاش‌های ارزشمند دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی موثر در روند برگزاری انتخابات، حمایت ویژه از حقوق فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان  و همراهی دستاوردمحور با نهادهای تصمیم‌ساز و اجرایی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رسیدن به رشد و توسعه پایدار ایران اسلامی به شکلی پرتوان و همیشگی امتداد خواهد داشت.

آرزوی توفیق تمامی عزیزان را ازدرگاه خدواند متعال دارم.

مهدی بخشنده

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.