اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
عضو «ائتلاف تحول و شفافیت»:

نگاه تقابلی نداریم، هدف هم‌افزایی است

  • کد خبر : 9747
  • 09 مارس 2023 - 18:30
نگاه تقابلی نداریم، هدف هم‌افزایی است
عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» گفت: در برابر جریان مقابل نگاه تقابلی نداریم، هدف هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بکارگیری پتانسیل‌های پارلمان بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین امروز؛ علیرضا پازوکی، مدیرعامل شرکت شیمیلیا قزوین و عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» در ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی قزوین، اظهارکرد: تشکیل اتاق بازرگانی شرایط خاصی را برای تمام صنعتگران، بازرگانان، کشاورزان و معدن‌کاران فراهم می‌کند؛ اما این اهداف به خوبی انجام نشده و ما در نظر داریم در اتاق فعالیتی را آغاز کنیم تا بتوانیم همراه و حامی هم‌صنفان خود باشیم و موانع را از سر راه برداریم.

عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» افزود: باور ائتلاف تحول و شفافیت این است که اتاق بازرگانی در دوره جدید باید با تکیه بر وظایف قانونی، به بهترین شکل به فعالان اقتصادی خدمات دهد و مشکلات را از پیش رو بردارد.

پازوکی تصریح کرد: در برابر جریان مقابل نگاه تقابلی نداریم، بلکه نگاه ما تغییر رویکردها و نگرش مدیریتی است و درصورتی که در قالب ائتلاف، منتخب شویم اهداف کلان را در دو سطح مد نظر خواهیم داشت.

نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تاکیدکرد: هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بکارگیری پتانسیل‌های پارلمان بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی استان و خدمت رسانی به فعالان اقتصادی از برنامه‌های مورد تاکید ائتلاف است.

پازوکی از  بنیان‌گذاران صنعت پارافین در استان است که ۴۰سال سابقه فعالیت در حوزه بازرگانی و ۲۲سال در صنعت، انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه استانی و صنایع کوچک به مدت ۱۳سال را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.