اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
سرلیست «ائتلاف تحول و شفافیت» خواستار شد؛

حضور تولیدکنندگان واقعی در اتاق بازرگانی

  • کد خبر : 9714
  • 09 مارس 2023 - 14:40
حضور تولیدکنندگان واقعی در اتاق بازرگانی
سرلیست «ائتلاف تحول و شفافیت» گفت: دولت در این دوره از انتخابات به میدان آمده و شرایط ورود و احراز کاندیداها را تغییر داده است تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان واقعی وارد اتاق بازرگانی شوند.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین‌امروز؛ مهدی عبدیان، مدیرعامل شرکت صنعت پلاست آبیار و سرلیست «ائتلاف تحول و شفافیت» در ششمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی قزوین، اظهارکرد: در این دوره از انتخابات دولت به میدان آمده و شرایط ورود و احراز کاندیداها را تغییر داده است تا تولیدکنندگان و صادرکنندگان واقعی وارد اتاق بازرگانی شوند.

او افزود: بنده بسیار خوشبین هستم که اتفاقات خوبی در این دوره از انتخابات در سراسر کشور رقم می‌خورد چون شرایطی را که قانون برای اتاق تعیین کرده بسیار گسترده است و با استفاده از همه ظرفیت‌های بخش خصوصی می‌توان به تولید، صادرات و حتی واردات کشور کمک کرد.

عبدیان با اشاره به صنعتی و صادراتی بودن استان قزوین اظهارکرد: بزرگترین تغییری که می‌توان انجام داد این است که با حل مشکلات واحدهای تولیدی و صادراتی بتوانیم اتفاقات موثری را در زمینه صادرات و اشتغال و هم در زمینه تولید و مباحث مالی و کارگری در استان رقم بزنیم که مهم‌ترین اقدام در خصوص مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان در خصوص افتخارات کسب شده توسط شرکت صنعت پلاست آبیار توضیح داد: این شرکت سه سال به عنوان صادرکننده ملی و کشور، ده دوره صادرکننده نمونه استانی، دو دوره واحد صادرکننده نمونه ملی صنایع کوچک کشور و یک دوره نیز به عنوان واحد نمونه استاندارد در استان انتخاب شده است.

گفتنی است؛ عبدیان ریاست اتحادیه صادرکنندگان استان، نائب رئیس دوره پنجم اتاق بازرگانی قزوین، عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان همیاری استان، مدیریت ستادیه استان و ریاست هیات مدیره شهرک صنعتی کاسپین را در کارنامه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.