اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
بخشنده، سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو:

اتاق بازرگانی جای افراد حرفه‌ای و کاربلد است

  • کد خبر : 9706
  • 08 مارس 2023 - 14:50
اتاق بازرگانی جای افراد حرفه‌ای و کاربلد است
سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو در انتخابات اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: اتاق بازرگانی و حوزه اقتصاد جای افراد حرفه‌ای و کاربلد است که اقدامات انجام شده در 4سال گذشته بیانگر همین موضوع است.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین امروز؛ مهدی بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین در نشست خبری گروه «ائتلاف اتحاد پیشرو» با رسانه‌ها گفت: رسانه ها دارای قدرت عجیبی هستند و حرفه‌ای بودن از زیرساخت‌‌های آن‌ها می‌باشد همانطور که در حوزه اقتصاد نیز افراد حرفه‌ای و کاربلد در اتاق بازرگانی فعالیت دارند و اقدامات انجام شده در ۴سال گذشته بیانگر همین موضوع است.

بخشنده به ارائه توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده در اتاق بازرگانی قزوین در چهارسال گذشته پرداخت و اظهارکرد: تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، عقد تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها، حذف سموم باقیمانده در محصولات، حضور در کمیسیون‌های کشوری، انجام مسئولیت های اجتماعی و راه‌اندازی بزرگترین تشکل زیتون با عضویت ۵۰۰نفر در استان، توسعه فعالیتهای آموزشی، تعامل بین المللی، دعوت از معاون وزیر خارجه بوسنی، برگزاری منظم  شورای گفتگو،  راه اندازی شورای حل اختلاف و پایش صدور کارتهای بازرگانی بخشی از اقدامات انجام شده توسط هیات رئیسه اتاق بزرگانی قزوین در دوره اخیر می باشد.

وی افزود: با استقرار دفتر وزارت خارجه و پلیس بین الملل یک ظرفیت بسیار ارزشمند در اتاق مهیا شد تا گره گشای فعالیت بازرگانان و تجار و صادرکنندگان باشیم.

این فعال اقتصادی در خصوص احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی قزوین توضیح داد: این ساختمان زیبا و کارآمد امروز یک ظرفیت ارزشمند برای معرفی شایستگی و توانمندی فعالان اقتصادی است که می تواند کانون نشست های تخصصی در حوزه صنعت و کشاورزی و معدنی باشد.

سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو با تاکید براینکه مشارکت در مسئولیت های اجتماعی را رسالت انسانی خود می دانیم، بیان کرد: بنده به عنوان نماینده بخش خصوصی استان به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردم و اذعان دارم اگر این اقدامات انجام نمی شد امروز باید پاسخگو می شدم که چرا در مقابل بحران های اجتماعی بی تفاوت بودیم.

بخشنده در پایان اظهارکرد: گروه ائتلاف اتحاد پیشرو در صورت جلب آرای اعضا با افتخار سکان دوران ششم اتاق را بر عهده گرفته و در خدمت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.