اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
پاسخ عضو «ائتلاف اتحاد پیشرو» به شائبه ریخت‌وپاش‌های اتاق بازرگانی قزوین:

حاضریم لیست هزینه‌های اتاق را منتشر کنیم

  • کد خبر : 9702
  • 07 مارس 2023 - 17:21
حاضریم لیست هزینه‌های اتاق را منتشر کنیم
سرلیست «ائتلاف اتحاد پیشرو» در انتخابات اتاق بازرگانی قزوین گفت: اگر مستندی در خصوص شایعاتی مبنی‌بر ریخت‌وپاش‌ها در اتاق بازرگانی وجود دارد؛ پاسخگو هستیم و حتی برای رفع شبهات حاضریم صورت‌حساب هزینه‌ها را منتشر کنیم.

به گزارش گروه اقتصاد فروردین امروز؛ مهدی بخشنده، سرلیست «ائتلاف اتحاد پیشرو» در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین در نشست هم‌اندیشی گروه «ائتلاف اتحاد پیشرو» با صنعتگران و بازرگانان استان قزوین گفت: تیم اتحاد پیشرو متشکل از فعالان اقتصادی است که با پوست و استخوان خود مسائل و مشکلات موجود در عرصه اقتصادی را لمس کرده‌اند و می‌توانند مدافعان خوبی برای فعالان این عرصه باشند.

بخشنده اظهارکرد: در انتخابات امسال شرایطی رقم خود که برخی از دوستانی که در ۴سال گذشته برای اتاق زحمات زیادی کشیده بودند، امکان همراهی با اتاق را پیدا نکردند، ولی در حال حاضر افراد توانمند دیگری به جمع ما اضافه شدند تا بتوانند در صورت کسب آرای اعضا برای یک دوره چهار ساله همراه ما باشند.

این کاندیدای اتاق بازرگانی که در چهارسال گذشته ریاست اتاق قزوین را برعهده داشته، توضیح داد: امروز سرنوشت اتاق بازرگانی استان به گونه‌ای رقم خورده که به عنوان یکی از چند اتاق اول کشور محسوب می‌شود و با قدمت ۱۰۰ساله خود پیشنهاداتی را در سطح مجلس، شورای گفتگو و مرکز و سایر نهادهای حاکمیتی و نظارتی مطرح کرده که مورد قبول واقع شده است.

او افزود: آن چیزی که سرلوحه کار اتحاد پیشرو قرار گرفته برگزاری یک انتخابات شرافتمندانه است و آماده پاسخگویی به سوالات اعضای اتاق و فعالان اقتصادی هستیم.

سرلیست «ائتلاف اتحاد پیشرو» در انتخابات اتاق بازرگانی قزوین ادامه داد: وقتی فعالیت خود را در اتاق بازرگانی قزوین در چهار سال پیش آغاز کردیم استراتژی ما این بود که اتاق را به محور تصمیم‌سازی های اقتصادی تبدیل کنیم و هدف دیگری که ترسیم شد تکمیل ساختمان جدید اتاق به عنوان بزرگترین ساختمان اتاق بازرگانی کشور بود که با همراهی اعضا به آن دست یافتیم.

بخشنده در خصوص تبلیغات کم گروه خودنیز توضیح داد: معتقدیم فعالان اقتصادی ما تحصیلکرده و هوشمند هستند و مسیر را می‌دانند و حتما افراد شایسته را براساس توانمندی و عملکرد گذشته انتخاب خواهند کرد و تبلیغات بیش از حد نقشی در رای آن‌ها ندارد.

او همچنین خاطرنشان کرد: همواره سعی کردیم از هزینه‌هایی که در گذشته بی‌جا خرج می‌شد جلوگیری کنیم و اگر مستندی در خصوص شایعاتی مبنی ‌بر ریخت‌وپاش‌ها در اتاق بازرگانی وجود دارد را پاسخگو هستیم و حتی برای رفع شبهات حاضریم صورت‌حساب هزینه‌ها را منتشر کنیم.

در ادامه این نشست، سایر اعضای ائتلاف به سوالات صادرکنندگان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف پاسخ دادند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.