اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
در بیانیه انتخاباتی ائتلاف "اتحاد پیشرو" تاکید شد؛

اتاق بازرگانی “قزوین” فراگیر، پاسخگو و نماینده تمامی فعالان اقتصادی

  • کد خبر : 9686
  • 04 مارس 2023 - 14:23
اتاق بازرگانی “قزوین” فراگیر، پاسخگو و نماینده تمامی فعالان اقتصادی
ائتلاف انتخاباتی "اتحاد پیشرو" با حضور جمعی از فعالان بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان قزوین برای شرکت در انتخابات ششمین دوره اتاق بازرگانی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش فروردین‌امروز؛ با شروع زمان تبلیغات انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی قزوین، ائتلاف “اتحاد پیشرو” با شعار اتاقی چابک، فراگیر، پاسخگو و نماینده تمامی فعالان اقتصادی؛ ضمن صدور بیانیه و اعلام موجودیت؛ برنامه‌ها و اهداف خود را تشریح کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه که می‌توان از آن به “مانیفست” پارلمان بخش خصوصی استان قزوین یاد کرد به اهداف این تشکل انتخاباتی اشاره شده است.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تبلوری روشن از سیمای تجارت و صنعت است که در پرتو حضوری موثر، مطمئن، کارآمد و نقش‌آفرین، رشد وتوسعه پایدار اقتصادی  استان وکشور را آیینگی می‌کند.

گروهی از نخبگان باتجربه، فعالان واقعی اقتصادی و جوانان پویا و نواندیش،  تصمیم دارند باترسیم چشم‌انداز کلان تبدیل اتاق بازرگانی قزوین به نسل سوم پارلمان‌های بخش خصوصی کشور، ایجاد مرکزی دائمی برای صیانت از حقوق دست‌اندرکاران اقتصادی و تلاشگران بخش خصوصی و با عبور از شرایط و تنگناهای گذشته، رونق کسب‌وکار و فعال‌سازی بازار تولید و تجارت و ارتقای محسوس صادرات غیرنفتی را به اعضای ارجمند اتاق بازرگانی معرفی کنند و دراین مسیر، اهداف ذیل را صادقانه وشفاف به اشتراک می‌گذارند:

-تعیین استراتژی تغییر رویکرد اتاق بازرگانی به عنوان مرکزی برای پیوند مستقیم و ارتباط منسجم باقوای سه‌گانه اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی و تعامل پایاپای با تمامی نهادهای قانونی کشور.

-مشارکت در رویکردهای اداری و مشارکت مستقیم بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌های کلان اقتصادی باتاکید بر اصل۴۴ قانون اساسی.

-تشکل محوری و تبدیل ساختمان اتاق بازرگانی به باشگاه تمام‌وقت فعالان اقتصادی و میزبانی از تشکل‌های قانونی و ثبت شده و موثر در عرصه‌های اقتصادی.

-تهیه و تدوین گزارش‌های دقیق، به‌روز و علمی از فعالیت اعضای اتاق قزوین در خصوص بهره‌مندی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری و منطقه‌ای.

-باززنده‌سازی نقش تاریخی قزوین در عرصه تجارت بین‌الملل و حسن ارتباط شایسته با کشورهای مرتبط و دوست و شناسایی بازارهای جدید صادراتی در سطح منطقه و جهان.

-پیوند مستقیم با سفرا و رایزنان تجاری ایران در سایر کشورها و سفیران و رایزنان اقتصادی کشورهای جهان در ج.ا. ایران و ایجاد ارتباط منسجم فعالان اقتصادی با مدیران وزارت امور خارجه. 

-توجه ویژه به هوش مصنوعی و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز جهانی در سطوح آموزشی و راه‌اندازی Business School یا مدرسه کسب‌وکار مدیریت با هدف شناسایی نیازهای علمی منطقه و پرورش نیروی جوان ماهر و هدفمند.

-بهره‌مندی از مشاورین زبده، نیک‌اندیش، نوآور و آگاه در حوزه‌های تامین اجتماعی، بیمه‌ای، قوانین مالیاتی، حقوق قضائی و رسیدگی اختصاصی به مطالبات اعضای محترم اتاق بازرگانی.  

-زمینه‌سازی جهت مشارکت پرشور جوانان، بانوان کارآفرین و چهره‌های کمتر شناخته شده اقتصادی استان در عرصه تصمیم‌گیری‌های استانی و کشوری.

ایمان داریم به آغاز فصل جدید تلاش‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، بسترسازی‌ها و کمک به تصمیم‌سازی‌ها در اتاق بازرگانی و امید داریم با ائتلاف اتحاد پیشرو، اقتدار اقتصادی ایران اسلامی را به دست‌های توانای کوشندگان حقیقی تولید و تجارت بسپاریم.

اسامی اعضای ائتلاف “اتحاد پیشرو” به این شرح است: مهدی بخشنده، محمدعلی ابوترابیان، مصطفی عادلی‌فر، ابراهیم رستم پورابراهیمی، محمد درخشان، محمدرضا ماشااالهی، نیما بصیری طهرانی، حسن زارع‌نژاد، احمد معابی، سینا هماتاش، سعید حلاج یوسف‌زادگان، مهدی رجبی، مهدی جباری، جعفر الله‌وردی ها و محبوبه منفرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.