اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
مدیرعامل شرکت گلدایران:

۳۷درصد نیاز بازار ایران به مایکروویو را تامین می‌کنیم

  • کد خبر : 9522
  • 07 نوامبر 2022 - 11:16
۳۷درصد نیاز بازار ایران به مایکروویو را تامین می‌کنیم
مدیرعامل شرکت گلدایران گفت: با افتتاح خط تولید مایکروویو 37درصد نیاز بازار ایران به مایکروویو تا پایان سال تامین می شود.

به گزارش فروردین امروز؛ پژمان علی میرزایی، مدیرعامل شرکت گلدایران در مراسم افتتاح خط تولید مایکروویو در شرکت صنایع گلدیران در شهرک صنعتی کاسپین که با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و صنعتگران برگزار شد، اظهارکرد: شرکت گلدیران با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و توان تخصصی جوانان ایرانی توانسته دانش صنعت لوازم خانگی را وارد کشور کند و در استان قزوین اشتغال مستقیم ۹۰۰نفر و ۱۳هزار نفر غیرمستقیم فراهم شده است.

او در خصوص ارزش این شرکت افزود: ارزش شرکت بیش از ۲هزار و ۵۰۰میلیارد تومان است که در بورس عرضه شد و برای هر سهم ۶۵۰تومان قیمت تعیین شد و فروش نزدیک به ۳هزار میلیارد تومان در سال۲۰۲۱ زمینه رشد دو برابری تولید را مهیا کرد.

میرزایی گفت: در حال حاضر محصولات تولیدی ما از سه‌سال گذشته با برند «جی پلاس» عرضه می‌شود و بیش از ۶۲میلیون دلار در دو سایت این شرکت سرمایه‌گذاری شده است که سهم بسیار خوبی از بازار را بر عهده داریم.

این مسئول در خصوص تولیدات شرکت گلدیران، توضیح داد: در سایت سیرجان حدود ۸۰هزار مترمربع و در استان قزوین ۳۵هزار مترمربع مساحت به تولید اختصاص یافته و در حال حاضر با تولید ۱۵۰هزار دستگاه یخچال، ۲۵۰هزار دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، حدود ۱۰۰هزار دستگاه مایکروویو و با سایر محصولات سالانه ۶۰۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی تولید و روانه بازار می‌شود.

میرزایی به افتتاح خط تولید جدید اشاره کرد و گفت: خط تولید مایکروویو در شرکت گلدایران با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۴٫۵ میلیون دلار سرمایه ارزی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به بهره برداری رسید که با راه اندازی این واحد ۳۷درصد نیاز بازار ایران به مایکرو ویو را تامین می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گلدیران در خصوص قابلیت تولید این شرکت اظهارکرد: شرکت گلدیران قابلیت تولید سالانه یک‌میلیون و ۲۰۰هزار دستگاه انواع لوازم خانگی در دو سایت را دارد و در این خصوص برنامه طرح توسعه و افزایش مساحت در قزوین به میزان ۲۷۰هزار مترمربع را در دستور کار داریم.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.