اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
نماینده مردم قزوین در مجلس:

در انتصاب مدیران استان دخالتی ندارم

  • کد خبر : 9219
  • 04 جولای 2022 - 12:38
در انتصاب مدیران استان دخالتی ندارم
نماینده مردم قزوین، آبیک‌والبرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتصاب مدیران استان دخالتی ندارم و صرفا گزینه معرفی می‌کنم، ولی اصراری بر انتخاب این افراد ندارم.

لطف‌اله سیاهکلی‌مرادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها سخن می‌گفت، در پاسخ به سوال سردبیر هفته نامه فروردین امروز درباره تلاش او برای انتصاب یکی از بخش‌داران شهرستان قزوین به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان، اظهار کرد: کار نماینده مجلس صرفا مشورتی است و دخالتی در انتصابات ندارد.

او با بیان اینکه، تاکنون حدود ۴۰درصد مدیران استان تغییر کرده‌اند، از برخی انتصاب‌ها نیز انتقاد کرد و یادآور شد: درباره انتصابات از استاندار بپرسید، تذکرات زیادی داده‌ام که برخی از آن‌ها تند هم بوده است، اما همه چیز را نمی‌شود رسانه‌ای کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک‌والبرز در مجلس، اقدام شهرداری در ادامه عملیات اجرایی پل امام رضا (ع) از داخل باغستان سنتی قزوین را مستند به مصوبه شورای اسلامی شهر دانست و با سیاسی‌خواندن مخالفت با اقدام شهرداری قزوین، بیان کرد: این مسایل تخصصی است و نباید شهردار را که فردی انقلابی با سابقه روشن در عرصه جبهه و جنگ است برای انجام مصوبه شورای شهر زیر سوال برد.

سیاهکلی‌مرادی با تاکید بر مصوبات سفر رییس‌جمهور به قزوین و تخصیص۱۲ تا ۱۳هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های مختلف، گفت: گرچه بودجه استان، بودجه قابل قبولی نیست، اما اعتبارات تخصیص‌یافته به استان در نتیجه سفر آقای رییسی به قزوین، می‌تواند تحولات چشمگیری را در توسعه استان سبب شود.

این مسئول با اشاره به اینکه، واگذاری فرودگاه قزوین به شرکت هواپیمایی ماهان از جمله مصوبات سفر رییس‌جمهور به قزوین بود، در پاسخ به سوال سردبیر «فروردین امروز» که آیا زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از فرودگاه کشاورزی قزوین به عنوان فرودگاه مسافری فراهم شده است؟ تاکید کرد: به زودی پروازهای ماهان از فردوگاه قزوین به مقاصد داخلی آغاز می‌شود و این فرودگاه آمادگی لازم را برای پرواز هواپیماهای مسافربری کوچک دارد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=9219

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.