اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
مشکل شانزده ساله بالاخره حل شد؛

سند مالکیت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان قزوین صادر شد

  • کد خبر : 8463
  • 01 سپتامبر 2021 - 9:20
سند مالکیت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان قزوین صادر شد
خانپور: با پیگیری های مستمر بالاخره مشکل ۱۶ ساله سند مالکیت شهرک صنعتی خرمدشت بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان قزوین با صدور سند ششدانگ رفع شد.

به گزارش فروردین امروز؛ حميدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام اين خبر مهم اظهار کرد: استقبال سرمايه گذاران با برندهای معتبر كشوری در طول دو سال اخير جهت استقرار در شهرك صنعتي خرمدشت و موقعيت مناسب ترانزيتي و مشوق و معافيت مالياتي ۱۳ ساله اين امكان را براي سرمايه گذاران واحدهاي صنعتي مهيا كرده تا با دريافت سند مالكيت جهت اخذ تسهيلات بانكي و توسعه واحدها با انگيزه بيشتري ورود كنند.
او تصريح كرد: تحقق اين مهم با همكاري و مساعدت اداره كل ثبت اسناد و املاك، جهاد كشاورزی و امور اراضی و پيگيري هاي ويژه جمالي پور استاندار قزوين و رجب رحماني نماينده مردم تاكستان و عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي و با طرح موضوع و رفع موانع توليد در چندين جلسه شوراي حفظ حقوق بيت المال و پیگیری حقوقی موضوع محقق شده است.
رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان در ادامه اعلام کرد: شهرک صنعتی خرمدشت با مساحت دو هزار دویست و بیست سه هکتار در حوزه جذب سرمایه‌گذار تاکنون بیش از ۲۰۰ قرارداد با سرمايه گذاري ۶۰ هزار ميليارد ريالي و اشتغال مولد مورد انتظار ۱۰ هزار نفري با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۶۸ واحد تولیدی با اشتغال بیش از دو هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده و در حال فعالیت هستند و مقدمات جذب سرمايه گذاران جديد با توجه به مشوق ها و زیرساخت های عالی شهرک در دست اقدام مي باشد.
خانپور از شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان شهرکی که در آینده نزدیک به محل استقرار کارخانجات و صنایع مهم کشور تبدیل خواهد شد، نام برد و گفت: در حال حاضر ۱۵۰ هکتار زمین صنعتی در این شهرک برای واگذاری به سرمایه گذاران و استقرار صنایع پیش بینی شده، هایتک و کم آب بر آماده واگذاری می باشد.


مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي خاطر نشان كرد: خوشبختانه در حال حاضر كليه شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان داراي سند مالكيت صنعتی شده اند و تاكنون بالغ بر دو هزار فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی، تجاری و زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پایان کار ساختمانی و پروانه بهره برداری می شوند، می توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرکهای استان نسبت به دریافت سند مالکیت تک برگی اقدام کنند.
در پايان خانپور با اشاره به مزيت اسناد مالكيت و تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت سرمایه گذاران ، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، عضویت در بورس، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل می شود.
خانپور در پايان از پيگيريها و تلاشهای مديريت حقوقي و امور قراردادها و همکاران خدوم و پرتلاش شركت تقدير و تشكر كرد.
در پنج ماهه نخست امسال ۱۳۶سرمایه گذار در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان جذب شده كه سرمايه گذاري اين طرحهاي صنعتي بالغ بر ۵۳ هزار ميليارد مي باشد كه با راه اندازي كامل زمينه اشتغال پنج هزار و ۷۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.