اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
7
در سازمان صمت چه می گذرد؟

سرپیچی روابط عمومی از دستور رئیس

  • کد خبر : 8384
  • 11 آگوست 2021 - 13:41
سرپیچی روابط عمومی از دستور رئیس
روابط عمومی سازمان صمت استان قزوین، با سوءاستفاده از روزهای پایانی دولت روحانی، در اقدامی خودسرانه و با سرپیچی از دستور رئیس سازمان؛ تنها رسانه‌های متبوع خود را به مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دعوت کرده تا مراسم سازمان را به دورهمی دوستانه تبدیل کند.

به گزارش فروردین امروز؛ درحالی که از ویژگی‌های روابط عمومی تعامل با رسانه هاست، اما روابط عمومی سازمان صمت در اقدامی خودسرانه و با سرپیچی از دستور رئیس مبنی بر نداشتن نگاه گزینشی و دعوت از همه خبرنگاران فعال حوزه صنعت، اما تنها خبرنگاران متبوع خود را به مراسم بزرگداشت روز خبرنگار دعوت کرد تا  نشان دهد که همچنان با اصول اولیه کاری خود بیگانه است.

در این مراسم که به ابتکار روابط عمومی سازمان صمت به دورهمی دوستانه تبدیل شده بود، خبری از خبرنگاران تسنیم، ایلنا، ایسنا، خبرآنلاین و نشریات مکتوب چون فروردین‌امروز و حدیث نبود، بلکه تنها آن دست خبرنگارانی دعوت شده بودند که مورد طبع روابط عمومی بوده، نه آنکه براساس وظیفه ذاتی از همه رسانه هایی  دعوت کند که در حوزه صنعت فعالیت مي کنند.

البته رفتارهای محفلی و غیرحرفه ای و حتی گاهی تخلف اداری برخی روابط عمومی ها مسبوق به سابقه است، آنجا که چندی پیش در مراسم افتتاح خط تولید یک واحد صنعتی بین المللی، در لیست خبرنگارانی که قرار شده تجلیل شوند، نام چند مدیر روابط عمومی در پوشش خبرنگار هم در این لیست به چشم می خورد!

هرچند خبرنگاران با چنین رفتارهای به دور از اخلاق برخی از روابط عمومی ها آشنا هستند، اما اکنون شورای روابط عمومی استان و در راس آن معاونت سیاسی و امنیتی استان که مسئوليت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان‌ها را برعهده دارد، باید پاسخگوی عملکرد محفلی روابط عمومی صمت باشد، حتی اگر  سرمنشأ رفتارهای خودسرانه و حتی سرپیچی از دستور رئیس سازمان را به روزهای پایانی دولت نسبت داد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.