اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

گزینه‌های استانداری روزی میز اصولگرایان

  • کد خبر : 8302
  • 14 جولای 2021 - 13:57
گزینه‌های استانداری روزی میز اصولگرایان
خبر اول اینکه، تلاش اصولگرایان برای معرفی گزینه‌های خود به منظور تصدی استانداری قزوین همچنان ادامه دارد.

در محافل سیاسی، از سردار عبدا… عراقی(جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه و رییس کنونی اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح)، سردار سیروس صابری(فرمانده اسبق سپاه قزوین و رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی)، سردار سالار آبنوش(فرمانده اسبق سپاه قزوین و معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان)، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی(معاون اسبق سیاسی امنیتی استاندار قزوین و معاون هماهنگ‌کننده کنونی فرمانده سپاه استان)، اکبر نیکزاد(معاون اسبق عمرانی استاندار قزوین و استاندار اسبق اردبیل)، محمدباقر آقاعلیخانی (رییس اسبق سازمان صمت استان) و… به عنوان شماری از این گزینه‌ها یاد می‌شود.

۴۰گزینه برای شهرداری قزوین

باخبر شدیم، یکی از منتخبان پارلمان محلی قزوین گفته است در حال بررسی رزومه چهل نفر از گزینه‌های تصدی شهرداری قزوین هستند و برای این منظور نشست‌های فشرده‌ای با دیگر منتخبان شورای ششم برگزار شده است. به گفته او، از مهم‌ترین نکاتی که مورد توجه خواهد گرفت تخصص، تجربه، پاکدستی، وفاداری و توجه ویژه به ارزش‌های انقلاب است. اینکه منتخبان اصولگرا تا پیش از آغاز رسمی کار شورای اسلامی شهر قزوین در نخستین روز شهریور به چه گزینه‌ای برسند؛ مشخص نیست، اما اصولگرایان در گذشته عموماً تمایل به انتخاب تکنوکرات‌ها به عنوان شهردار داشته‌اند. انتخاب «محمود کمالی» و «مسعود نصرتی» در ادوار گذشته گویای همین نکته است.

رای تخریب ساختمان معاون سابق

شنیدیم، یکی از معاونان سابق شهرداری […] که فعالیت گسترده‌ای در حوزه ساخت و ساز در شهر دارد، ساختمانی را در یکی از میادین شهر ساخته که دارای تخلفاتی است. او در حال رایزنی برای گرفتن رای جریمه کمیسیون ماده صد بوده، اما براساس رای این کمیسیون باید تخلفات ساختمانی صورت گرفته تخریب شود.

کارت هدیه برای آقای مسئول

و خبر آخر اینکه، در همایشی که اخیراً برای تجلیل از برخی واحدهای حامی مصرف‌کننده در استان برگزار شده و در جریان آن، خط تولید یک واحد صنعتی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، مالک این واحد تولیدی به خبرنگاران کارت هدیه‌ای اهدا کرده است. در لیست تحویل این کارت‌ها، نام مسئول روابط عمومی […] هم دیده می‌شود. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بخش قابل توجهی از مسئولان روابط عمومی اداره‌های استان، مبرا از اینگونه رفتارهای سخیف هستند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.