اطلاعیه

  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17
جنایت هولناکی که قزوین را تکان داد

قتل بانوی قزوینی توسط راننده اینترنتی

  • کد خبر : 8229
  • 28 ژوئن 2021 - 14:40
قتل بانوی قزوینی توسط راننده اینترنتی
بانوی قزوینی که برای رفتن به آموزشگاه آرایشگری خود در روستای اسماعیل‌آباد، سوار یک تاکسی اینترنتی شده بود؛ ناپدید شد و 24ساعت بعد، پیکر بی‌جانش درحالی که به طور کامل سوخته بود توسط پلیس در جاده بویین‌زهرا کشف ‌شد.

این روایت جنایتی هولناک و تکان‌دهنده است که در میانه هفته جاری توسط راننده یک تاکسی اینترنتی در قزوین رقم خورد؛ روایتی که این روزها نقل محافل خانوادگی و مجازی شده و ترس و وحشت غریبی را در جان مردم انداخته است.

تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای رمزگشایی از پرونده این جنایت دهشتناک همچنان ادامه دارد و راننده ۳۶ساله تاکسی اینترنتی به اتهام قتل فجیع این بانوی قزوینی بازداشت شده است. گرچه تاکنون پلیس خبری درباره چگونگی ربوده شدن و علت و انگیزه متهم به قتل در ارتکاب این جنایت منتشر نکرده است.

اما خواهر این بانوی قزوینی، ماجرای تکان دهنده ربوده شدن و قتل خواهر ۴۸ساله خود را اینگونه روایت می‌کند: ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه روز بود که خواهرزاده‌ام برای مادرش که قصد رفتن به محل کار خود که شعبه۲ آموزشگاه آرایشگریش در روستای اسماعیل‌آباد بود، تاکسی اسنپ می‌گیرد و خواهرم از خیابان پیروزی قزوین سوار تاکسی اینترنتی شده، اما در حالی که هرگز به مقصد نمی‌رسد؛ ساعت ۱۲ظهر تلفن همراهش نیز خاموش می‌شود.

«لیلا- ر» که از نویسندگان قزوینی است به «ایلنا» گفته است: راننده اسنپ پایان سفر را زده و مدعی است مبلغ کرایه را هم دریافت کرده است، اما آنگونه که مشخص است خواهرم از اتومبیل پیاده نشده و گویا راننده تغییر مسیر داده و در نهایت جسد بی‌جان خواهرم درحالی که به طور کامل سوخته بود در ابتدای جاده بویین‌زهرا پیدا می‌شود و برادرم تنها از روی ناخن، دندان و کفش‌های خواهرم او را شناسایی کرده است.

او درباره چگونگی اطلاع یافتن از حادثه می‌افزاید: روز دوشنبه، خواهرم ساعت۱۲:۳۰ کلاس داشت و باید ساعت۱۵:۳۰ هم به قزوین برمی‌گشت، همکارش آن روز به دلیل بیماری در محل کار حاضر نشده بود و از اینکه خواهرم حال او را جویا نشده، تعجب می‌کند و به همین دلیل با کارآموزان آموزشگاه اسماعیل‌آباد تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که خواهرم به آموزشگاه نرفته است.

خواهر مقتول ادامه می‌دهد: پس از تماس او با ما، متوجه غیبت و ناپدید شدن خواهرم شدیم؛ خواهرم فردی نبود که بی‌خبر جایی برود. برای همین، بلافاصله موضوع را به کلانتری و سپس پلیس آگاهی اطلاع دادیم. با اسنپ هم تماس گرفتیم، اما به دلیل اینکه راننده پایان سفر را زده و از دسترس خارج شده بود؛ اطلاعات دقیقی از او در دست نبود.

او با اشاره به دستگیری راننده اسنپ توسط پلیس آگاهی اضافه می‌کند: گویا خانمی که همسرش بوده نیز همراه آن‌ها بوده و مقابل پلیس آگاهی، زمانی که کارآگاهان از راننده درحال بازجویی بودند؛ بازداشت شده است.

خواهر این بانوی قزوینی درباره انگیزه احتمالی قتل خواهرش و اینکه آیا او به دلیل همراه داشتن جواهرات و طلا ربوده شده، تصریح می‌کند: خواهرم همیشه پوشیده بود و چیز وسوسه‌انگیز و طلایی همراه نداشت و صرفا یک انگشتر و گوشواره نقره داشت. ضمن اینکه، الان دو تلفن همراه و کیف و مدارکش نیست و انگیزه قتل نیز مشخص نشده است.

او همچنین خاطرنشان می‌کند: به پدر و مادر درباره نحوه قتل خواهرم و سوزانده شدن او چیزی نگفتیم؛ آن‌ها طاقت شنیدن این ماجرا را ندارند و پرونده هم هنوز در حال بررسی است.

در حالی که تحقیقات کارآگاهان پلیس همچنان ادامه دارد؛ منابع مطلع با تکذیب خبر دستگیری همسر راننده اسنپ گفته‌اند: راننده اسنپ به عنوان تنها مظنون ارتکاب قتل این بانوی قزوینی بازداشت شده و با پایان تحقیقات، در این باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8229

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.