اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
در بازدید از خط تولید این شرکت صورت گرفت؛

مهر تایید نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر عملکرد موفق شرکت “رویان پاک آریان”

  • کد خبر : 8209
  • 27 ژوئن 2021 - 14:08
مهر تایید نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بر عملکرد موفق شرکت “رویان پاک آریان”
دکتر رحمانی: رویان پاک آریان نمونه موفق بخش خصوصی در تولید محصول باکیفیت است

بایرامی: انواع محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا در این شرکت تولید می‌شود

شرکت “رویان پاک آریان” تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی، ضدعفونی کننده و اسپری‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت در یک روز بهاری پذیرای حضور دکتر رجب رحمانی نماینده مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی، طاهری فرماندار تاکستان و خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین بود و توانست میزبان شایسته‌ای باشد.

دکتر “رجب رحمانی” نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با هدف رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این واحد موفق صنعتی قرار گرفت.

رحمانی در این بازدید رویان پاک آریان را نمونه موفق بخش خصوصی در تولید محصول با کیفیت برشمرد که باعث دلگرمی مسئولان است و با مدیریت خوب خود امروز می‌تواند رقیبی برای کشورهای دیگر در بازارهای جهانی باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق شعار سال “تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها”، حمایت از تولید داخلی است، گفت: رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی استان قزوین در دستور کار مدیران قرار دارد و در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا؛ برای رفع دغدغه‌های این واحد تولیدی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

این مجموعه موفق و پیشرو توانسته با درایت مهندس “مهدی بایرامی” مدیرعامل کاربلد خود گام بلندی در مسیر موفقیت در صنعت شیمیایی کشور بردارد و جایگاه خاصی در میان شرکت‌های فعال در این عرصه پیدا کند.

مهندس “مهدی بایرامی” مدیرعامل با درایت “رویان پاک آریان” در حاشیه مراسم به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت شرکت پرداخت و گفت: این شرکت از سال۱۳۹۶ در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده و اسپری‌های بهداشتی و صنعتی فعالیت می‌کند و تولیدات این شرکت با برندهای معتبر ریکاردو، کومبو و کلینیک به بازارهای داخلی عرضه می‌شود.

مدیرعامل رویان پاک آریان افزود: تولید مواداولیه تخصصی شامل ملزومات پلاستیکی پلیمری و مواداولیه شیمیایی از دیگر محصولات این شرکت است که با زمانبندی دوساله امیدواریم مکمل‌های دارویی و محصولات تخصصی ضد سرطان را نیز به سبد تولیدات خود بیافزاییم.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت سعی کردیم کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با رعایت کامل استانداردها و معیارهای کیفی بین‌المللی هم اکنون جزو یکی از برندهای معتبر بازار داخل شناخته شده‌ایم و از شرکت‌های بزرگ و مطرح سفارش تولید داریم.

این کارآفرین برتر کشور تاکیدکرد: یکی از مهمترین واحدهای هلدینگ رویان پاک آریان تشکیل گروهی شامل متخصصان رشته آزمایشگاهی و شیمی، نخبگان دانشگاهی و مدیران با تجربه این صنعت است که توانسته‌اند تاکنون ۳۷محصول جدید را جهت تولید اختراع و به ثبت برسانند که امیدواریم با تجاری کردن این محصولات، تحول بزرگی در صنعت آرایشی، بهداشتی و زیبایی در کشور ایجاد کنیم.

مدیرعامل رویان پاک آریان با اشاره به طرح توسعه این شرکت ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی ما در یکی از خطوط تولیدی تامین قوطی‌های اسپری بود که اکثر تولیدکنندگان ناچار بودند این کالا را از خارج از کشور تامین کنند.

وی ادامه داد: برای رفع چنین مشکلی به فکر ایجاد کارخانه تولید قوطی‌های یک تکه در ابعاد و سایزهای مختلف افتادیم که با واردکردن ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن؛ تاکنون بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در کمتر از یکسال خط تولید این فاز را با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری برسانیم.

بایرامی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰نفر در فاز اول این مجموعه مشغول به کار هستند، اظهارکرد: با اجرای طرح توسعه زمینه اشتغال برای ۱۲۰۰نفر از جوانان منطقه فراهم می‌شود و همچنین با صادرات محصولات خود؛ بیش از ۱۸۰میلیون دلار برای کشور ارزآوری خواهیم داشت.

این فعال اقتصادی، استان قزوین را یکی از بهترین نقاط سرمایه‌گذاری در کشور دانست و از تعامل و حمایت‌های همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=8209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.