اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

انتظار از سفر رییسی

  • کد خبر : 7684
  • 14 فوریه 2021 - 14:56
خبر اول اینکه، چند ماهی است خبر سفر حجت‌الاسلام رییسی به قزوین در محافل سیاسی استان مطرح است. این سفر از آنجا اهمیت دارد که برخی از چهره‌های اصولگرای استان به دنبال پیگیری موضوع هفت‌سنگان و تخلفات برخی در این پرونده هستند.

اخیراً یکی از مدیران سابق در امور شهری، انتقاد شدیدی از برخی ارگان‌ها و مدیران در رابطه با پرونده هفت‌سنگان و… داشته و ابراز امیدواری کرده است که در سفر رییس دستگاه قضایی شاهد اتفاقات متفاوتی باشیم. رییسی در سفر به استان گیلان مواضع تندی نسبت به برخی سوءاستفاده‌ها داشته و برخی منتظر هستند در سفر به قزوین هم اینگونه برخوردها نسبت به برخی تخلفات صورت بگیرد. البته محدودیت‌های کرونا این سفر را تحت تاثیر خود قرار داده است.

جریان حکمت با جوانان

شنیدیم، جریان نوظهور حکمت در استان با محوریت محمدباقر علیخانی به دنبال تاثیرگذاری در فرآیند انتخابات شوراها در قزوین است. حکمتیان با استفاده از بازوهای رسانه‌ای خود در فضای مجازی حسابی فعال هستند و باید دید چه نقشی می‌توانند در لیست جریان اصولگرایی بگذارند در حالی که ائتلاف شورای انقلاب فعلا در فکر انعطاف در برابر خواسته‌های این جریان‌های نوپا نیست.

مشکلات مالی شهرداری‌ها

مطلع شدیم، در روزهای پایانی سال شهرداری استان با توجه به رکورد اقتصادی از نظر مالی دچار مضیقه شده‌اند و برای بسیاری از این شهرداری‌ها روزهای پایانی سال یک کابوس بزرگ مالی است. پرداخت حقوق و عیدی کارکنان شهرداری‌ها با توجه به کاهش درآمدها می‌تواند دغدغه اکثر شهرداران استان و حتی کشور باشد.

بیش از ۱۰۰نفر کاندیدا برای شورا

گفته می‌شود، بیش از یکصد نفر در جلسه توجهیی ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین برای قرار گرفتن در لیست این جریان حضور پیدا کردند. قرار است در یک شرایط مردم‌سالارانه این اسامی به ۲۷نفر برسد و نهایتاً ۹نفر به عنوان کاندیداهای نهایی این جریان برای انتخابات شوراها برگزیده شود. تمام تلاش این جریان برای انتخابات، ارائه یک لیست واحد است تا اصولگرایان بتوانند دست بالا را در این انتخابات داشته باشند. حاج فصیح رامندی، محسن حق‌شناس، حسین صلح‌جو، فرمانی، داوود بهرامی، حسن رجبی، قاسم الهیاری، وحید برزگر، عباس نیکویه از جمله مطرح‌ترین گزینه‌های لیست اصولگریان هستند.

رفاقت وزیر جوان با نماینده قزوین

و خبر آخر اینکه، وزیر ارتباطات که به قزوین آمده بود؛ قول داده است مبلغ ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار تا پایان عمر دولت به استان اختصاص دهد. وزیر جوان ارتباط نزدیکی با سیاهکلی مرادی نماینده قزوین در مجلس دارد و در این سفر پیگیری‌های خوبی برای رفع مشکل اینترنت استان داشته است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=7684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.