اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
میلاد حکمی رئیس هیات اسکیت استان قزوین:

اسکیت قزوین در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارد

  • کد خبر : 6706
  • 23 سپتامبر 2020 - 7:44
اسکیت قزوین در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارد
علیرغم محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های آموزشی هیات را پیگیری کردیم.
یکی از هیات‌های ورزشی موفق استان قزوین که با مدیریت چهره‌های جوان در مسیر موفقیت قرار دارد هیات اسکیت استان قزوین است که انصافا در این چند سال اخیر با همه کمبودها توانسته‌اند وضعیت رشته اسکیت را در استان قزوین ارتقا دهند.

"میلاد حکمی" رئیس جوان و باانگیزه هیات در چند سال اخیر با تلاش چشمگیر خود و جمعی از جوانان فعال در این رشته بی‌حاشیه امور هیات را پیش برده و تقریبا تمامی اهالی اسکیت استان از عملکرد هیات رضایت دارند.

در رابطه با عملکرد هیات اسکیت استان با رئیس هیات گفت‌وگویی انجام دادیم. "میلاد حکمی" رئیس هیات اسکیت به پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در استان قزوین در این رشته وجود دارد و در این چند سال اخیر هم با انتخاب اسکیت‌بازان استان در تیم‌های ملی مشخص شد اسکیت قزوین در مسیر پیشرفت و تکامل قرار دارد.

حکمی به رکود شدید این رشته در قزوین به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: با همه محدودیت‌ها کلاس‌های آموزشی به صورت محدود و فشرده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار بود در خرداد ماه سال جاری میزبان مسابقات ماراتن باشیم که کلیه رقابت‌های امسال تاکنون لغو شده است.

رئیس هیات اسکیت استان خاطرنشان کرد: رشته ورزشی اسکیت یکی از رشته‌هایی است که کمتر مورد توجه مسئولان و مردم قرار دارد و به آن کمتر پرداخته شده است ولی تیم ملی اسکیت کشورمان از تیم‌های برتر آسیا و جهان محسوب می‌شود و حتی شانس کسب مدال و روی سکورفتن تیم ملی در مسابقات برون مرزی نیز دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه باید با توجه به زیرساخت‌های ورزش، شرایط مناسبی را برای بعد قهرمانی فراهم کرد؛ گفت: ورزش اسکیت به دلیل شرایط خاصی که دارد هم تفریح است و هم سرگرمی و می‌تواند اوقات فراغت سالمی را برای خانواده‌ها ایجاد کند.

رئیس هیات اسکیت استان افزود: تمام هدف هیات اسکیت این است که این ورزش سالم، زیبا و مفرح را به جامعه آن طور که شایسته و بایسته است معرفی کند، چرا که در مقابل این علاقه‌مندی خانواده‌ها مسئولیم و باید پاسخ انتظارات آنها را به خوبی بدهیم.

حکمی با تاکید بر اینکه نیاز مبرمی به تجهیزات داریم و برای این منظور مکاتبات لازم را با فدراسیون انجام داده‌ایم؛ اظهارکرد: با توجه به رشد روزافزون این رشته در سطح کشور، هیات اسکیت برای پیشرفت و توسعه خود نیازمند تجهیزات روز است تا از حریفان خود عقب نماند.

همچنین در ادامه فعالیت‌های این رشته ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی اسکیت بخش محمدیه با حضور درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز، یگانگی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش محمدیه، حکمی رئیس هیات اسکیت استان قزوین، زارع‌پور رئیس هیات اسکیت شهرستان البرز و بخش محمدیه و اعضای شورای شهر محمدیه در پیست اسکیت شاهد این شهر برگزار شد.

"بهزاد درویشی" رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز در این مراسم گفت: هیات اسکیت محمدیه با وجود محدودیت‌های کرونایی فعالیت‌های خوبی را در فصل تابستان داشت و اختتامیه آن را برگزار کرد.

"حسن زارع‌پور" رئیس هیات اسکیت شهرستان البرز هم در این مراسم گفت: والدین نقش بسیار مهمی در آمادگی بدنی و تشویق بچه‌ها به فعالیت بدنی ایفا می‌کنند و مشارکت والدین می‌تواند سبب افزایش حضور فرزندان در این فعالیت‌ها شود.

در پایان این آیین به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانی گواهی شرکت در دوره‌های آموزشی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.