اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
درگیری روستایی در آبیک به سرعت رنگ خون گرفت

مرد روستایی قربانی درگیری خانوادگی

  • کد خبر : 6696
  • 12 سپتامبر 2020 - 7:55
مرد   روستایی قربانی درگیری خانوادگی
فردی که در جریان درگیری در روستای خرم‌پشته شهرستان آبیک، مرد میانسالی را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان جنایی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
پرونده این جنایت هنگامی گشوده شد که هشتم مردادماه سال جاری، اختلاف کهنه در روستای خرم‌پشته بخش بشاریات شهرستان آبیک به درگیری و نزاع تعدادی از اهالی این روستا انجامید؛ نزاعی که به سرعت رنگ خون به خود گرفت و طرفین با انواع سلاح سرد و گرم به جان هم افتادند.
در جریان این درگیری خونین، مردی میانسال جان خود را از دست داد و شش نفر از طرفین نیز که مجروح شده بودند، توسط امدادگران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان برای درمان و مداوا به واحدهای درمانی منتقل شدند. دادستان شهرستان آبیک درباره‌ جزییات این درگیری و چگونگی قتل مرد روستایی گفت: ساعت۱۴ هشتم مردادماه سال جاری خبر یک درگیری در روستای خرم‌پشته به مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی چگونگی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
قاضی سعید احمد‌زاده افزود‌: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد بین دو خانواده ساکن در این روستا درگیری دسته جمعی رخ داده است که در جریان آن، مردی ۵۱ساله‌ بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده جان باخته بود.
وی ادامه داد‌: همچنین در این درگیری، شش نفر از طرفین نزاع نیز مجروح شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.
این مقام قضایی تصریح کرد‌: با تحقیقات اولیه پلیس از اهالی و افراد درگیر در این حادثه مشخص شد طرفین مدت‌ها با یکدیگر اختلاف داشتند که روز حادثه این اختلاف دوباره شعله‌ور شده و دو خانواده پس از درگیری لفظی با یکدیگر به زد و خورد پرداختند که متاسفانه مردی میانسالی در این درگیری هدف شلیک گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
قاضی احمدزاده همچنین با بیان اینکه، پرونده این نزاع خونین هم اینک در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تحت رسیدگی قضایی است، خاطر‌نشان کرد‌: کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل در این درگیری را شناسایی و دستگیر کردند و موضوع تحت رسیدگی قضایی است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.