اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در فروردین امروز خبرداد؛

شکل‌گیری گذر فرهنگی”عارف”با بهره‌برداری از «خانه تئاتر» قزوین

  • کد خبر : 6614
  • 06 آگوست 2020 - 10:12
شکل‌گیری گذر فرهنگی”عارف”با بهره‌برداری از «خانه تئاتر» قزوین
مهدیه سادات قافله باشی، رییس کمیسیون فرهنگی، شورای شهر به مناسبت روز خبرنگار از دفتر نشریه «فروردین امروز» بازدید کرد.

او دراین بازدید ضمن تشکر از تعامل رسانه ها با شورای پنجم به افتتاح چندین پروژه فرهنگی و هنری شهرداری طی سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: با افتتاح و بهره برداری خانه تئاتر در ضلع شمالی بوستان ملت، این مجموعه در کنار خانه شطرنج و مراکز عرضه صنایع دستی در محدوده میدان عارف قزوینی، می تواند گذر فرهنگی و هنری عارف را در این محدوده شکل دهد.

قافله باشی در ادامه به مصوبات جدید شورا پرداخت و گفت: شورای شهر مجوز تهاتر و همچنین فروش سه ملک شهرداری را که چند سالی است نیمه کاره مانده، صادر کرده است تا بدهی شهرداری به بانک شهر تسویه شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر مراحل قانونی اجرای این مجوز شورای شهر در جریان است و با انجام آن مشکل چندین ساله بدهی کلان شهرداری به بانک شهر که سبب بروز مشکلات متعددی برای مدیریت شهری از جمله پرداخت معوقات سنگین بابت جریمه دیرکرد اقساط شده بود، حل می شود.

قافله باشی تصریح کرد: در دوره مدیریت سیاوش طاهرخانی، ضمن آنکه شهرداری از نظر درآمدی وضعیت مناسب تری پیدا کرده است، شتاب اجرای پروژه های عمرانی نیز نسبت به قبل بیشتر شده و ادامه این روند می تواند سیما و منظر شهری را دگرگون ساخته و وضعیت مناسب تری را پیش روی شهروندان قرار دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در جریان حضور در دفتر هفته نامه «فروردین امروز» همچنین با انتقاد از نبود بانک اطلاعاتی املاک متعلق به شهرداری خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود انتقادهای متعدد اعضای شورای شهر نسبت به نداشتن بانک اطلاعاتی املاک شهرداری، تاکنون این اقدام صورت نگرفته و نه تنها اعضای پارلمان محلی که خود شهرداری هم دقیقا نمی داند چه املاکی متعلق به اوست و با آنها باید چه کند.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.