اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
نماینده مردم قزوین:

مهمترین مطالبه مردم محمدیه احداث بیمارستان است

  • کد خبر : 6610
  • 27 جولای 2020 - 5:30
مهمترین مطالبه مردم محمدیه احداث بیمارستان است
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان در محمدیه و ارتقای تقسیمات کشوری از مطالبات به حق مرم این شهر است که باید پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش فروردین امروز؛ فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی و حل مشکلات شهری محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی محمدیه و جمعی از مسئولان محلی در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزار شد، گفت: با شناخت از وضعیت محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مصمم هستیم با کمک مسئولان شهری برای حل مشکلات و مطالبات مردم با جدیت گام برداریم.

محمدبیگی نبود بیمارستان در محمدیه را از دغدغه‌های مهم و نیازهای اساسی مردم و مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با جمعیت بیش از ۱۵۰هزار نفری استحقاق داشتن حداقل یک بیمارستان را دارد و این موضوع مهم در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه به ازای هر ۱۰۰۰نفر باید ۱/۶تخت داشته باشیم، متأسفانه این تناسب در استان قزوین پایین‌تر از میانگین کشوری است و باید این مشکل برطرف شود.

او بیان کرد: اولین اقدام حضور بنده در کمیسیون بهداشت و سلامت مجلس، دریافت بیست دستگاه کامل دیالیز بود که محقق شد و درخواست راه اندازی چندین کلینیک پزشکی از وزیر بهداشت برای شهرهای محمدیه، اقبالیه و ناحیه شهری مهرگان هم ارائه شده که برای اقبالیه ردیف بودجه تعریف شد و برای شهرهای محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هم مقرر شد با اعلام جمعیت بیمه شده آن را عملیاتی کنیم.

محمد بیگی اظهار کرد: برای تأمین نیروی کادر درمانی بیمارستان رحیمیان هم بستر مناسب مهیا شده و این نیروها و کادر درمانی به زودی به این بیمارستان ملحق می شوند.

او در خصوص حل مشکل دریافت عوارضی هم گفت: این خواسته به حق مردم باید با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی حل شود و ما پیگیر آن هستیم.

این مقام مسئول ارتقای بخش محمدیه به شهرستان را از دیگر مطالبات مردم دانست و تصریح کرد: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قزوین در خصوص تقسیمات کشوری در استان تصمیماتی اتخاذ کرده که به زودی عملیاتی می شود که یکی از مهمترین آنها ارتقاء بخش محمدیه به شهرستان است.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.