اطلاعیه

  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
استاندار قزوین تاکیدکرد؛

نقش مهم بانک‌ها در توسعه استان قزوین

  • کد خبر : 6504
  • 18 می 2020 - 5:57
نقش مهم بانک‌ها در توسعه استان قزوین
استاندار قزوین گفت: بانک‌ها در توسعه استان قزوین نقش مهمی دارند و مدیران بانکی نباید فقط برای ذینفعان و سپرده گذاران خود تصمیم گیری کنند چون اگر تصمیم آنها برای منافع عام نباشد مشکلاتی را مقابل توسعه کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش فروردین امروز؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: امسال در بخش بارش سال بسیار خوبی برای استان و بی سابقه در ۵۰ سال قبل بود و افق بسیار خوبی را در بخش کشاورزی استان قرار داد و باید اقدمات بهتری برای بهره برداری از ظرفیت‌های کشاورزی استان انجام شود.

او اضافه کرد: در بخش صنعت نیز چون آب مایه رونق و شکوفایی و از ملزومات توسعه است حتما سال خوبی را شاهد هستیم و به تغذیه سفره‌های زیر زمینی و انباشت آب در منابع زیرزمینی کمک می کند.

جمالی پور اظهارکرد: در سال جاری با توجه به تحریم دشمنان و بسیج ظرفیت‌های آنها برای ایجاد چالش در راه توسعه کشور، همه باید به صورت ویژه‌تر وارد عمل شده و از منابع کشور بسیار هوشمندانه و عالمانه استفاده کنیم.

او بیان کرد: همه مکلف هستیم در سال جاری برای توسعه کشور قدم‌های هوشمندانه‌ای برداریم که در سرنوشت استان و کشور منشا اثر باشد.

استاندار قزوین با تاکید بر در نظر گرفتن منافع عمومی به جای منافع سازمانی، افزود: همه سازمان‌ها ایجاد شده اند تا منافع عمومی جامعه را تامین کنند و حتما باید مدیران در تصمیم گیری‌های خود منافع عام را در نظر بگیرند.

او اضافه کرد: حیات سازمان‌ها به همکاری با مردم و افزایش سرعت در مسیر توسعه کشور منوط است و اگر مولفه‌هایی مثل توسعه کشور و رضایت مردم را در نظر بگیریم دیگر هویت سازمانی معنی ندارد.

جمالی پور بیان کرد: مدیران بانکی تنها نباید برای ذینفعان و سپرده گذاران خود تصمیم گیری کنند چون اگر تصمیم آنها برای منافع عام نباشد انحرافات و مشکلاتی را مقابل توسعه کشور ایجاد می‌کند.

او با تاکید بر تجلیل از بانک‌های همراه در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد: بانک‌هایی که در سال گذشته پرداخت خوبی به واحدهای تولیدی استان نداشته‌اند باید با تغییر سیاست‌ها رویه خود را در پرداخت‌ها اصلاح کنند تا شاهد رقم خوردن توسعه در استان و کشور باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه بانک‌ها باید در توسعه استان نقش خود را ایفا کنند، افزود: بانک‌ها باید ۷۵ درصد اعتبارات خود را در استان و ۲۵ درصد را با تصمیم سازمانی هزینه کنند و بانکی که ۸۵ درصد اعتبارات خود را در خارج از استان هزینه می‌کند نباید در استان اجازه فعالیت داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: به مردم باید اعلام کرد سودی که برخی از بانک‌ها به آنها پرداخت می‌کنند چه خسارت‌هایی را به استان وارد می‌کند و اگر سودی می‌خواهند به مردم پرداخت کنند باید با رقم زدن توسعه استان اجرا شود.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.