اطلاعیه

  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
دام پلیس برای سارقان احشام

خیانت نگهبان، گله گوسفندان را به تاراج داد

  • کد خبر : 6473
  • 16 مارس 2020 - 6:17
خیانت نگهبان، گله گوسفندان را به تاراج داد
سارقان کهنه‌کار با همکاری نگهبان یک دامداری، 120راس گوسفند را به سرقت برده و احشام سرقتی را در شهرستان آبیک مخفی ‌کردند.
رییس پلیس استان البرز با اعلام این خبر، در تشریح چگونگی شناسایی و دستگیری سارقان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت احشام در روستای احمدآباد نظرآباد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
سرتیپ عباسعلی محمدیان افزود: پس از حضور کارآگاهان در محل سرقت دام‌ها، و تحقیقات از مالک دامداری مطلع شدند که ۱۲۰راس گوسفند که تحویل نگهبان دامداری بوده به سرقت رفته است و با وجود ناپدید شدن ناگهانی نگهبان دامداری، احتمال این که سرقت دام‌ها کار وی باشد، بسیار زیاد بود.
وی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه‌دار، ۳نفر را که سابقه سرقت در شهرستان گرمسار داشتند و اخیراً با نگهبان دامداری مراوداتی داشته و به آن محل رفت و آمد می‌کردند شناسایی و هر ۳نفر به همراه نگهبان دامداری، در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
این فرمانده ارشد پلیس تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان علاوه بر ۱۲۰راس گوسفند از دامداری مورد نظر، همچنین به سرقت ۲۱۵راس گوسفند از یکی از روستاهای استان همدان و انتقال آن‌ها به شهرستان آبیک اعتراف کردند.
سردار محمدیان با بیان اینکه، با اعتراف سارقان، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای دام‌ها در شهرستان آبیک اعزام و موفق به کشف ۲۱۵راس گوسفند شدند، یادآور شد: در هماهنگی با پلیس آگاهی استان همدان نیز مشخص شد که دام‌های یک دامداری در شهرستان رزن به سرقت رفته و سارقان با انتقال احشام سرقتی به آبیک در نظر دارند تا آن‌ها را در یک فرصت مناسب به فروش برسانند.
وی همچنین با بیان این که ارزش احشام سرقتی بیش از ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان از سوی مرجع قضایی برای ادامه تحقیقات در خصوص سایر جرایم احتمالی و شناسایی مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار دارند.
لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.