اطلاعیه

  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
با همکاری شورا و شهرداری محمدیه؛

بیست و چهارمین پردیس سینمایی امید در شهر محمدیه احداث می شود

  • کد خبر : 6357
  • 18 ژانویه 2020 - 10:09
بیست و چهارمین پردیس سینمایی امید در شهر محمدیه احداث می شود
با انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری محمدیه و سازمان امور سینمایی کشور؛ بیست و چهارمین پردیس سینمایی امید در شهر محمدیه احداث می شود.

 به گزارش فروردین امروز؛ با حضور علی حیدری خلیلی معاون سازمان امور سینمایی کشور، سید حسین سیدی مدیرکل ارزیابی سازمان سینمایی کشور، محمد اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، بخشدار، اعضای شورای شهر، رییس اداره حراست شهرداری، معاون شهردار و مدیران مربوطه شهرداری؛ تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی در سالن مفاخر شهرداری محمدیه منعقد شد.

حیدری خلیلی معاون سازمان امور سینمایی کشور در این مراسم اظهار داشت: در راستای شعار "ایران تهران نیست" سازمان سینمایی حضور جدی‌تری در استان ها خواهد داشت و با مشارکت و سرمایه‌گذاری سازمان سینمایی، بخش خصوصی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها، شهرداری ها و سازمان شهرداریهای کشور؛ توسعه زیرساخت های سینمایی و افزایش سالن‌های سینمایی در کشور شتاب گرفته است.

حیدری خلیلی بیان کرد: با استقبال شهرداری ها؛ تا امروز تفاهمنامه احداث پردیس سینمایی با شهرداریهای ۲۴شهر در ۲۴ استان کشور با ظرفیت ۷۸سالن امضا شده است.

معاون سازمان امور سینمایی کشور افزود: پردیس سینمایی امید در راستای کلان برنامه عمومی سازی دسترسی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و افزایش توان زیر ساختی کشور در شهرهای فاقد سالن سینما که دارای جمعیت بیشتری هستند با محوریت شهرداری‌ها احداث می‌شود.

معاون سازمان سینمایی کشور یادآور شد: تامین زمین و اجرای عملیات پروژه بر عهده شهرداری ها و تهیه نقشه و طراحی سازه پروژه با سازمان سینمایی است.

 حیدری خلیلی همچنین توضیح داد: یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که ۷۰۰میلیون آن توسط سازمان امور سینمایی ۵۰۰میلیون توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اعتبارات ملی به صورت بلاعوض برای احداث پردیس سینمایی امید محمدیه پرداخت می‌شود.

معاون سازمان سینمایی کشور گفت: پردیس سینمایی امید شهرستان البرز با سه سال و پیش‌بینی ۳۰۰ صندلی در پارک شهر محمدیه با محوریت شهرداری محمدیه احداث خواهد شده و شهرهای الوند ،محمدیه،ناحیه شهری مهرگان ،شریفیه و بیدستان در استان قزوین را تحت پوشش قرار می دهد.

فرهادی ،رییس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این نشست نیز ضمن ابراز خرسندی از احداث پردیس سینمایی امید در محمدیه، گفت: اعضای شورای شهر و شهردار نیز به عنوان خدمتگزاران در راستای افزایش سرانه های فرهنگی شهروندان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم نامی نیک از خود بالاخص زمینه های فرهنگی در دوره پنجم شورایی به جای بگذاریم.

در پایان جلسه معاون سینمایی کشور با هیات همراه از زمین های پیشنهادی شهرداری برای احداث پردیس سینمایی در محمدیه بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://farvardinemruz.ir/?p=6357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.